Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: vakantie
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: vakantie  (gelezen 4537 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
elvis42
Pion
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Oktober 18, 2007, 08:59:02 »

een vraag aan de webmaster

is het misschien mogelijk om iets in te bouwen zodat je per jaar een aantal vakantie dagen kan opnemen

ikzelf ben op vakantie begin mei 2 weken reizen door Californie

zou zonder zijn als ik op die mannier mijn partijen verliest

ik denk dat er meer mensen zijn die dit willen

groetjes

elvis
dilleke
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 25, 2008, 08:37:53 »

Hallo.

Kan iemand me zeggen wat of het aantal dagen ik vakantie moet vragen. ik ben namelijk in het buitenland van 22 febr tot 10 maart. om geen partijen te verliezen op tijd wat doe ik juist?

dank u
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 28, 2008, 07:47:48 »

Als je niet 1 zet om de twee weken kan uitvoeren kan je gewoon melden aan je tegenstrever dat je afwezig zult zijn maar dat je terugkomt op een gegeven datum.

Als die een beetje sportief is zal hij de winst niet opeisen zou ik zeggen.
dilleke
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 11, 2008, 10:01:26 »

Ik heb verschillende keren al geprobeerd om te onderhandelen met mijn tegenstrevers, in mijn partijen die op tijd doorgaan, en volop in de strijd zijn.
Er komt geen reactie op mijn vraag om tot een afspraak te komen, met als gevolg dat ik de partij op tijd door mijn vlag zal gaan, gewonnen stelling of niet maak geen verschil. het gaat me gewoon om de sportief en enig begrip vd tegenstrevers.
Wat kunnen we er aan veranderen, gewoon het lot ondergaan, en geen partijen op tijd nog aanvaarden.
ricardo425
Loper
**

Geslacht: Man

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 11, 2008, 10:31:46 »

Dat is vroeger ook steeds het probleem geweest wanneer er partijen zijn met tijd. Inbouw van vakantie dagen is zeker een goed initiatief.  En mijn voorstel zou zijn om 45 dagen per jaar te krijgen, die men kan indelen zoals men wilt.
Maar of dit het probleem met tijdklok een partij te spelen, betwijfel ik. Er zullen altijd spelers zijn die op de loer liggen om een zet te doen wanneer men zeker is dat die persoon niet online is. Daarom dat ik in het vervolg bij de club SHAHMATA geen tornooien meer organiseer met tijd. Het nadeel is natuurlijk dat deze tornooien langer zullen duren dan verwacht, maar liever dit dan  steeds te moeten horen dat een tegenstander op een oneerlijke manier zijn partijen afmaakt.

Dat is natuurlijk mijn mening
dilleke
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 11, 2008, 10:54:27 »

Zonder tijdklok duren de partijen inderdaad langer, maar als het te goede komt van het plezier en sportief schaken, vind ik dat geen nadeel. Zoals waarschijnlijk al is ten sprake gekomen, oneerlijk en onverdiend uitkijken wanneer je speler ofline of online is om wat punten al of niet raitingpunten. Is ook wat, en zal zeker niet ten goede komen aan de geest van de site of club, waar de tal van leden momenteel zich met vermaken.
chessqueen
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 30, 2008, 10:09:17 »

Weet je ook waar in Californie. Ik ben Kim, reisleidster van beroep. En ik woon in San
Francisco. Ik begeleid mensen met ronsreizen door de USA
Voor toeristische tips sta ik ter beschikking
Wat je beslist moet zien zoals
De Pacific Coast Higway vanaf San Francisco naar Los Angeles
Het Yosemite National Park
De stad San Francisco
Het Lassen Volcanic National Park
Het Aquarium of the Bay in Monterey
Lake Tahoe
Death Valley National Park
En Las Vegas en de Grand Canyon zijn niet al te ver weg, tenminste niet naar Amerikaanse
begrippen
Zelf ben ik Amerikaans staatsburger sinds vorig jaar
Jammer dat ik zelf onderweg ben in die periode

Heel veel plezier in California
Ik ben ervan overtuigd dat je het erg mooi zult vinden bij ons

Kim Wetzer       Chessqueen op Schaakclub.net
elvis42
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: April 22, 2008, 09:49:05 »

chessqueen

ik begin en eindigt in Los Angeles

ik ga naar San Francisco waar ik onder andere Alcatrez gaat bezoeken en uiteraard die wereldberoemde brug de Golden Gate Bridge

ga ook nog een dag naar Las Vegas

we gaan ook onder andere naar Oakdale, Santa Barbara ben met een groep motor rijders op vakantie de grand canyon ben ik 2 jaar geleden geweest en er met een helicopter overheen gevlogen. Wordt voor mij de 5e keer dat ik naar de USA gaat en 2e keer de westkust ben ook al 2x aan de oostkust geweest en 1x naar memphis en Nashville. mijn favoriete plek in de USA is Graceland het landgoed van Elvis maar dat komt doordat ik een groot elvis fan ben. Het mooiste natuurgebeied wat ik tot nu toe gezien heb is de Grand Canyon

Groetjes

Elvis
citadel
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 13, 2009, 01:49:03 »

Hallo mensen,
Ik ben nu 8 dagen op vakantie.
Gr.citadel
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print