Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Schaakforum.net
|
Forum
|
Cafetaria
| Topic:
Stel je ff voor
Pagina's:
1
2
[
3
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Auteur
Topic: Stel je ff voor (gelezen 18502 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Eva
Pion
Geslacht:
Re: Stel je ff voor
«
Antwoord #30 Gepost op:
April 01, 2008, 11:37:47 »
Leuk Forum! Mijn naam is Eva Brussaard en ik ben verantwoordelijk voor de Pr van Erik van den Doel en ik woon in Zwolle Groetjes Eva
ricardo425
Loper
Geslacht:
Meedoen is belangrijker dan winnen.
«
Antwoord #31 Gepost op:
April 02, 2008, 12:59:49 »
Welkom Eva. Schaak je ook ?
Gust
Pion
Geslacht:
«
Antwoord #32 Gepost op:
April 21, 2008, 10:15:57 »
Ik ben zowat 42 doch behoud een bescheiden rating, misschien mede doordat ik het spel nooit erg au serieux heb genomen. Zonder enig noemenswaardig schaakverleden laat staan lidmaatschap binnen een club. Normaliter speel ik vrij offensief en weinig orthodox.
Maar ook weer geen absolute beginner daar ik ook en nog steeds speel via een andere kwaliteitsite (
www.chessworld.net
) als Le Docteur d´Abrimont. Maar deze lijkt me ook wel aan te staan.
WildePostduve
Pion
«
Antwoord #33 Gepost op:
Juni 02, 2008, 08:50:55 »
Ben 33j. , bouwvakker en schaken is mijn tweede hobby , mijn grootste hobby is tafelvoetbal sta open voor elke partij met iedereen verder wens ik iedereen veel schaakplezier , grtz
Tomvb
Pion
Geslacht:
«
Antwoord #34 Gepost op:
Juni 05, 2008, 10:22:32 »
Hallo allemaal,
Ik ben 46 jaar oud en woon in Oberursel, Duitsland. In de 80'er jaren zat ik op "De Amstel", een schaakclub in Uithoorn. Nadat ik in 1992 Nederlands verlaten had, heb ik echter amper meer geschaakt. Mijn niveau is er, geloof ik, gelukkig niet op achteruit gegaan. Ik ben ICT'er van beroep en mijn grootste hobbies zijn lezen, computeren en reizen. Schaken komt bij mij ongeveer op de 7e plaats. Op deze site schaak ik nu een paar daagjes. Ik ben hier gekomen op uitnodiging van mijn vriend Robin, die hier bekend staat onder de naam Roberto. Het liefst speel ik hier partijen zonder tijdslimiet, daar ik veelvuldig in het weekeinde niet thuis ben en vaak moet overwerken.
Groetjes,
Tom (vb)
10cc
Pion
«
Antwoord #35 Gepost op:
September 18, 2008, 07:30:16 »
hey allemaal,
Ik ben Pim, 18 jaar en kom uit Amstelveen. Ik zit niet op een club en lees geen schaakboeken maar speel soms een potje tegen mijn vader, broer of op het werk. Ben nu vrij actief op schaakclub.net en heb al veel leuke potjes kunnen spelen.
groeten,
Pim!
michaelb
Pion
«
Antwoord #36 Gepost op:
September 18, 2008, 08:15:04 »
hallo allemaal
ik ben michael bekker 11 jaar in november 12 ik ben helemaal schaakgek heb zoeen 10 boeken hrijg dit jaar les in stap 5 en krijg prive training van iemand van 1999 rating in eindspel ik zit op de regenboog in leiderdorp(basisschool) en op svleiderdorp (schaakvereniging) ik zit nu in groep 8.
groeten van Michael Bekker
mirikers
Pion
«
Antwoord #37 Gepost op:
Oktober 08, 2008, 07:52:04 »
Mijn naam is Miranda Kersbergen op schaakclub.net bekend als mirikers.
Ik woon samen met mijn vriend in een klein plaatsje in friesland genaamd Idskenhuizen.
Wordt hopelijk volgende week 26 jaar en schaak al vanaf ongeveer mijn 8e jaar.
Doe het erg graag en zeg niet snel een avondje schaakclub af.
Zit in Wolvega op schaakclub WES en probeer te knokken om van de vaak 8e plek naar de bovenmoot te komen. Heb daarom een schaaksite gezocht waar ik lekker veel kan schaken en vond deze site. Mijn eerste indruk van de afgelopen week dat ik op deze ben is top!
Ben altijd in voor een partijtje en hoop dat BiZZ3B door gaat. Zit met smacht te wachten!
Mijn motto: Geef nooit op!
frako
Pion
«
Antwoord #38 Gepost op:
Oktober 22, 2008, 06:41:53 »
Hallo mijn nickname is Frako.
Ik speel al enige tijd op schaakclub.net met veel genoegen. Wat volgens mij uniek is, dat je tegen veel mensen tegelijk speelt. Normaal ben je niet goed genoeg om simultaan te spelen en hier doe je niet anders. Het voordeel is dat je steeds nieuwe spelsituaties,door onderbrekingen, steeds weer opnieuw gaat inschatten. Soms win je tegen sterkere schakers en dan levert dat leuk ratingpunten op maar helaas wordt dat dan niet voor het eerst (ws niet voor het laatst) teniet gedaan doordat je van schakers met een mindere rating verliest. Meestal zweef ik zo'n beetje tussen 1450 en 1500 in. Ik vindt het leuk om na beëindigen even via het profiel iemand persoonlijk te bedanken en soms nog even wat terug te blikken op de partij.
Ik ben 57 jaar oud en een middelmatige schaker. Ben ook op wat oudere leeftijd begonnen met schaken. Ik speel wel in een club maar hang meestal net niet helemaal onderin. Ik vindt schaken een geweldig spel.
Ik woon in Noord Holland. O ja! Ik ben van het mannelijke geslacht. Ik ben gehuwd heb twee kinderen en ben een maal opa.
Groetjes en tot schaaks
zandloper
Pion
«
Antwoord #39 Gepost op:
Oktober 28, 2008, 09:58:42 »
Ik wilde me eveneens even voorstellen. Mijn voornaam is John, bekend als Zandloper. Ik woon in Middelburg. Via google deze site gevonden. Ook andere sites voor schakers bezocht, maar hier bevalt het me prima. Met name de mogelijkheid om echt online te schaken in real time, als zet voor zet. Enig punt van kritiek als ik zo vrij mag zijn: er is weinig communicatie onderling. Zou willen voorstellen om de chatruimte te verplaatsen naar een positie naast het bord, zodat men zonder te hoeven scrollen kan zien of er een bericht is. Verder niets dan lof voor lay out en mogelijkheden van deze site.
Groet,
John.
Nasty-Girl
Pion
Geslacht:
«
Antwoord #40 Gepost op:
Oktober 13, 2009, 10:20:08 »
Ik ben hier momenteel als: "Nasty Girl"
Ik speel ook op een schaakclub. (Daar ben ik de snelste [niet de beste])
Ik ben wispelturig, zowel in m'n spel, als ook op andere vlakken. Soms speel ik brilliant, soms verlies ik van mensen met rating 1000. Ook geef ik weleens gewoon een partij weg, ondermeer omdat ratings, scores en punten me eigenlijk niet veel zeggen en ik mijn tegenstander/sters er wel een plezier mee doe.
Tegen mensen met rating 1600 en hoger... doe ik meestal toch iets beter m'n best !
'k Heb al vele schaaksites gezien op internet... Toch is deze m.i. de beste van allemaal ! Waarom ?
Wel, ondermeer door de snelheid (jawel, deze site is toch sneller dan de meeste andere [grotere] schaaksites !), en het zo makkelijk kunnen veranderen van je ID (Ja dat kost je dan wel punten als je weer afzakt naar 1500. Maar dàt... interesseert mij dus niet !).
Kortom: prachtige site hier en prachtige spelers/speelsters !
"Nasty Girl"
I Play With You
Lady
Pion
Geslacht:
Dream Your Live... Live Your Dream
«
Antwoord #41 Gepost op:
November 08, 2009, 07:28:30 »
Ik ben een dame... Ladygaga..voor mijn vrienden...Ben gewoon Clubschaker zonder verder ambitie..verlies of winst maakt me niet veel uit.. Ik schaak voor winst. geboren in Belgie 1962
schaakverslaafd...zeker weten... Mijn afbeelding is mijn favoriet , zanggroep & personage Joske van K3.
Verder allerlei ambitite.. alles wat nieuw is probeer ik graag uit
veel plezier met me en ik met jullie...( fairplay is mijn leuze )
orchidee.jpg
(32.17 KB, 302x400 - bekeken 140 keer.)
«
Laatste verandering: November 08, 2009, 07:41:59 door Lady
»
Ladygaga
crestiksa
Умный дом коттедж и мультирум. <u>Умный дом мультирум - домашний кинотеатр</u>.
Pion
Geslacht:
Stel je ff voor
«
Antwoord #42 Gepost op:
December 18, 2009, 01:41:38 »
Ik weet niet of zon Topic er al is maarja
Stel je even voor maak ik omdat er straks misschien dan wel 100den topics zijn met mensen die zich voorstellen
Ik heb hier ook een formuliertje gemaakt wat je kan invullen
Naam :
Tibia naam :
Tibia World :
Leeftijd :
Hobbys,Intresses :
Overig :
Hoop dat dit wel en leuk topic wordt
Освещение квартиры:
умный дом освещение
. Дома на Балтийском побережье.
tomdeplus
Pion
«
Antwoord #43 Gepost op:
Februari 20, 2011, 09:59:15 »
hallo mijn naam hier is tomasino en men echte naam Tom De Plus ik heb het schaken op mijn 14 geleerd van mijn peter en met vallen en opstaan ben ik het blijven spelen. ik heb het twee jaar in Deinze gespeeld bij club karpof en nu speel ik bij een club in Zwijnaarde elke donderdag. ik hou van schaken omdat je altijd kan bijleren en er zoveel combinaties zijn. verder werk ik in de week als hovenier of tuinman mijn andere hobys zijn boogschieten tekenen en naar mooie meisjes kijken ale kga jullie dan laten want het schaken roept groeten Tom
Pagina's:
1
2
[
3
]
Schaakforum.net
|
Forum
|
Cafetaria
| Topic: