Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: Stel je ff voor
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Stel je ff voor  (gelezen 18501 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
tweety
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 05, 2007, 03:49:06 »

Hallo

Ik ben Hilde (41 jaar) en woon in Eeklo. Ik heb leren schaken rond mijn 8 jaar en heb dan een 10-tal jaren geschaakt.
Rond mijn 18de ben ik gestopt en heb nu sinds een jaar of 2 de draad weer opgenomen.
Ik schaak heel graag, maar heb jammer genoeg niet de tijd om mij bezig te houden met openingen e.d.
ChessTies
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 08, 2007, 03:01:39 »

Dag Allemaal,
Sinds ongeveer een jaar schaak ik met veel plezier op Schaakclub.net. Ik heb even een uitstapje gemaakt naar Chessmania.net, maar daar zijn zoveel problemen, dat ik weer snel terug gekomen ben.
Ik ben een man en woon in Nederland. Gemiddeld schaak ik via Schaakclub.net, of met een schaakbord bord en een boekje, een half uur per dag. Ik kan iedereen aanraden lid te worden van een schaakvereniging. Daardoor ben ik in een jaar meer vooruitgegaan met schaken dan de afgelopen 40 jaar door middel van schaken uit een leerboek.
Er schaken nog meer leden van mijn schaakvereniging in Nederland op Schaakclub.net. Dat maakt het voor mij nog aantrekkelijker, omdat ik weet wie het zijn. Op de club praten we nog wel eens na over een partij op internet.
De sportieve sfeer op Schaakclub.net vind ik prettig. Ik hoop dat deze mogelijkheid lang blijft bestaan. Daarom wil ik ook iedereen aanmoedigen een kleinigheid te sponsoren, zodat Geoffrey zijn begroting sluitend krijgt.
Nog veel schaakplezier,
ChessTies
jan
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 10, 2007, 12:07:24 »

hoi ik ben Jan alias schaakzul schaak sinds januari op internet omdat ikmijn schaak computer kwijt ben schaakte alleen op vakantie , ben nu aardig verslaaft geraakt aan het schaken, speel op meerdere sites allen onder de zelfde naam, hobbys zijn voetbal golf en schaken ben altijd in voor een game
Mactaris
Bestuur
Pion

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 29, 2007, 01:33:46 »

Hoi, ik ben Mario, ben van de belgische kust. Ik schaak al sinds mijn 12de, ben er nu 41. Toevallig op deze site gebotst, maar voel me hier al direkt thuis.
F1
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 29, 2007, 07:15:45 »

Hoi,
Ik ben Kevin Vaassen, woon in Belfeld(gemeente Venlo) en ben 14 jaar. Ik schaak al een aantal jaar bij een club en geef daar nu sinds kort les.
smashing
Toernooileider
Pion

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: September 02, 2007, 04:21:14 »

Hoi,

Ik ben Kevin Vaassen, woon in Belfeld(gemeente Venlo) en ben 14 jaar. Ik schaak al een aantal jaar bij een club en geef daar nu sinds kort les.
Hoi,
Ik ben Edwin de vader van Kevin/F1. Ik speel zelf volleybal (kijk op www.bvcholyoke.nl voor de club waar ik lid van ben) en wil als ik tijd over heb ook wel (internet)schaken.
stabelino
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: September 03, 2007, 06:52:21 »

Hallo, ik ben Gunther, ben belg, postbode van beroep en hier gekend onder stabelino. Ik schaak al sinds mijn 16de, met een tijdelijke stopzetting van deze activiteiten maar sinds een 2 tal jaar terug actief schaker. Ben van zin om terug in een schaakclub te gaan, om wat bij te leren.
elvis42
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: September 05, 2007, 10:43:24 »

Ben Jerry Sandifort 33 jaar

ben zojuist met mijn 19e seizoen begonnen op mijn schaakclub sv spijkenisse zie de site www.sv-spijkenisse.nl

ben op mijn club materiaalman, scheidsrechter externe competitie, groepsleider jeugd schaken team captain en speler van het 4e team
af en toe wedstrijdleider interne competie tenslotte help ik bij het voorbereiden van toernooien van mijn club.

ben naast het schaken een groot Elvis fan

een andere hobby naast het schaken is het kijken van dvd heb zelf bijna 1000 films mijn favoriete genres zijn horror sciene fiction thriller aktie oorlog

mijn favoriete films zijn films van stephen king

groetjes

elvis
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 01, 2007, 09:12:00 »

Clubschaker uit Brussel. Doe echter alleen interclubs. M.a.w. speel maar een tiental partijtjes per jaar. Kom hier dus voor de "opfrissing" e.d.

Totnogtoe nog geen eindspel gespeeld en nog niet verloren (komt vast wel snel genoeg) maar al heel wat verrassingen i.d. opening. Bedankt aan iedereen et tot ziens, voor het bord!
Edwin
Pion
*

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: November 12, 2007, 10:53:18 »

Hoi, ik ben Edwin. 40 jaar en heb als kind leren schaken. Ik schaak bij een vereniging en nu ook hier. Bevalt me heel erg goed.
SharkRash
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: November 19, 2007, 12:58:26 »

Hallo, ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in Overijssel. Schaken heb ik geleerd van mn pa, en ik heb er eerlijk gezegd geen spijt van dat ik het heb geleerd, haha! Tong

Verder vind ik dit en leuke plek waar je tegen verschillende mensen kunt schaken. Lachebek

Groetjes!
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: November 19, 2007, 01:57:32 »

Hallo, ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in Overijssel. Schaken heb ik geleerd van mn pa, en ik heb er eerlijk gezegd geen spijt van dat ik het heb geleerd, haha! Tong

Verder vind ik dit en leuke plek waar je tegen verschillende mensen kunt schaken. Lachebek

Groetjes!

Heel erg welkom op Schaakforum.net en Schaakclub.net!!! Lachen

En veel schaakplezier gewenst op de site. Knipoog
maxiache
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: November 28, 2007, 07:11:39 »

Ik ben Yvonne en ik woon in de buurt van Gent.
Ik ben 46 jaar.
Ik schaak véél te véél, maar ik kan het niet laten, hoe meer ik leer, hoe meer mysteries ik vind in het schaakspel  Verbaasd.
Ik schaak ongeveer 5 jaar maar ben al zo'n 25 jaar actief in een schaakclub.
De microbe heb ik gekregen door veel te kijken naar het spel van mijn kinderen. Mijn  man schaakt ook, dus over dit onderwerp wordt bij ons thuis véél gesproken  Geschrokken.
Myst
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: Januari 07, 2008, 03:44:29 »

Hallo,

Ik ben Didier, 35 jaar en woonachtig te Roeselare.
Ik geef les informatica in het Volwassenenonderwijs (Photoshop, InDesign, Internet, ...)
Als hobby ben ik zeer actief in het Rode Kruis en Jeugd Rode Kruis.

Schaken ging me in het begin niet goed af.
Ik huldig het principe 'geef nooit op'.
Ik zal me dus steeds tot het laatste stukje zo goed mogelijk verdedigen.
Stilaan leren we beetje bij beetje bij.
tsjak
Pion
*

hoi

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: Februari 06, 2008, 11:12:43 »

Hey daar!
Ik ben Jeroen, 15 jaar en wonende te Eeklo.
Ik ben in contact gekomen met schaken via mijn moeder, en nu ben ik bezig aan mijn derde jaar schaken in de club in Eeklo, maar heb vroeger ook een jaartje of twee geschaakt en dan ben ik gestopt ( waarom weet ik zelf niet meer ).
Ik schaak erg graag maar ik moet me nog wat oefenen op mijn openingen, want dat is meestal het slechtste deel van mijn partijen.
Mijn bezigheden zijn schaken ( duh! ) en computeren.
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: Stel je ff voor
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte