Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: Stel je ff voor
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Stel je ff voor  (gelezen 18500 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
RasG
Pion
*

Bekijk profiel
« Gepost op: April 09, 2007, 10:11:23 »

Gegroet schaakvrienden.. Ik ben toevallig op deze site gestoten en moet zeggen t bevalt me prima hier.. nou was ik t nieuwe (nog lege) forum aant bekijken en dacht laat ons eens beginnen met n voorstel topic...
Bij deze..

Ik heet Ger maar noem me RasG op schaaknet.. Ik woon in Kerkrade en ben n beetje schaakverslaafd Lachebek mijn rating is niet zo hoog.. komt miss doordat ik nooit in n club geschaakt heb.. maar ik kan n redelijke partij bieden.. Ik ben net 40 geworden en speel sinds mn tiende ongeveer.. ik besteed meerdere uren per dag aan t schaken. maar heb t gevoel niet meer verder te komen dus als jullie tegen me spelen en t valt iemand op dat ik iets fout doe. PLEASE zeg t.. ik wil natuurlijk zo goed mogelijk worden Lachebek

Naja dat is t zo'n beetje.. wil jij je ook voorstellen dan kan dat dus in dit topic..
eminem
Loper
**

Geslacht: Man

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 09, 2007, 10:46:29 »

Welkom RasG, ikzelf ben 15 jaar(augustus kom ik 16), ik ben helemaal verslaafd aan schaken, nu speel ik in de Kortemarkse schaakclub( http://users.fulladsl.be/spb9680/ ), de site zal heel binnenkort naar een .be overgebracht worden, de site zou dan www.toren75.be noemen, en in september stap zal ik ook in Roeselare gaan spelen (www.torrewachters.be), ik doe wetenschappen-wiskunde in Sint-Jozelfsinstituut college te Torhout, ik heb 1 zus, mijn hobby's zijn badminton, schaken, wielrennen, tennis, computeren en tv-kijken, ik speel enorm graag schaak dus ben altijd bereid een partij te spelen als iemand me uitdaagt(tenzij in examenperiode). Mijn echte naam is Simon en ben fan van Chelsea als voetbalclub, Boonen als coureur en Nadal als tennisser,
mvg,
eminem
ricardo425
Loper
**

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: April 09, 2007, 02:26:39 »

Ik ben richard en ben ook een beetje verslaafd aan het schaken. Voor het moment heb ik wat minder tijd om lang op de site te zijn, maar normaal gezien ben ik er toch dagelijks een 5 tal uren. Normaal ook want ik ben hele dagen thuis door een heel slechte rug (gelukkig aan de beterehand). Ik word dit jaar 52 lentes en schaak nu ook al enige jaren. Verbeteren doe ik ook al niet, al heb ik van alles geprobeert. Daarom hou ik mijn niveau zoals het is, want het is het plzier en de gezelligheid bij het schaken dat telt voor mij. Ik woon te Gent, ben gehuwd en heb 8 kinderen waarvan nog 1 thuis is.

Groeten Ricardo425
Yana
Pion
*

Geslacht: Vrouw

De Besten Hebben De Meeste Fouten Gemaakt!

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: April 09, 2007, 08:45:06 »

Hallo,  Kus

Ik ben Yana Beulque geboren op 02-12-1993 (Voorlopig dus 13 jaar).

Ik woon te Waregem samen met m'n broertjes (Geoffrey & Barney).

Ook heb ik een kat, vogel, konijn, kippen, vissen en een vogel.

Schaken doe ik af en toe... Maar m'n rating is niet echt wat je hoog kan noemen door het gebrek aan lessen (Heb ik nooit gehad).
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: April 09, 2007, 09:45:33 »

Hallo,  Kus

Ik ben Yana Beulque geboren op 02-12-1993 (Voorlopig dus 13 jaar).

Ik woon te Waregem samen met m'n broertjes (Geoffrey & Barney).

Ook heb ik een kat, vogel, konijn, kippen, vissen en een vogel.

Schaken doe ik af en toe... Maar m'n rating is niet echt wat je hoog kan noemen door het gebrek aan lessen (Heb ik nooit gehad).
lessen heb je niet echt nodig hoor, als je de stappenmethode leert kom je er wel!!
kl1172
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: April 10, 2007, 09:22:15 »

Mijn naam is Kim, 28 jaar. Ik woon in Olen.

Ben sinds augustus vorig jaar met schaken bezig. Via stappenmethode probeer ik mijn niveau wat op te krikken. Langzaam  Grijns leer ik beetje bij beetje bij en voor de beginners is het zekers een aan te raden methode.
Ik schaak vooral op chessmania en in mindere mate op schaakclub.

Voor de rest wens ik iedereen hier veel schaakplezier!

groet  Lachebek
Kim
Beyondreasons
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: April 13, 2007, 12:37:45 »

Gegroet fanatieke schakers!

Mijn naam is Ludcely ik ben 25 jaar oud en kom uit Ede.
Ik schaak al van jongs af aan voor de plezier. Onlangs besloot ik mijn vaardigheden een beetje bij te schaven en mij activer met de sport bezig te gaan houden. Zonder al te lang te zoeken stuitte ik op deze site en ik moet zeggen dat het mij tot nu toe heel goed beval. Thuis vormen ze al een tijdje geen uitdaging meer voor mij. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe al een paar keer de peentjes heb gezweet tijdens een stevig potje op deze site.

Ik ben toe aan uitdagingen en klaar voor de top! Kus
RDC1958
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: April 17, 2007, 10:24:01 »

Ik ben De Corte Ronny.

wonenede te Zwijnaarde. al jaren vol schaker, in clubverband nu enkel nog op site voor het plezier. Het is hier goed, en plezant.

Groeten aan geoffrey, knap werk.
lianne
Pion
*

Geslacht: Vrouw

Succes met de game!!

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 07, 2007, 03:57:01 »

Hoi Ik ben Lianne en ben 27 jaar, ik kom uit Rijswijk en speel schaak om het te leren en ik ben niet echt heel erg goed maar doe m'n best!
Ik vind schaken leuk en je blijft je hersenen een beetje actief houden;-)

Voor iedereen veel schaakplezier!!

Groetjes!!
Aad.b
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 18, 2007, 08:44:25 »

Hallo, ik ben 55 en Aad.b of Aad Bakker uit hoogvliet. Schaken die ik eigenlijk therapeutisch. Ik ben namelijk dyslecticus d.w.z. leesblind en dat speelt ook een rol bij het schaken. (nu krijg ik dat smile-tje er niet op). nu dacht ik dat het erger werd en ben dus gaan schaken om het een beetje in de gaten te houden. Overgens schaak ik met plezier.
Holland-duck
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 27, 2007, 02:20:40 »

Hallo allemaal, Grijns
Ik ben Erwin alias Holland-duck!  speel op deze site sinds oktober 2005, en vind het erg leuk hier te schaken!   Ik ben vrachtwagenchauffeur sinds mijn 19de jaar! Ik rij sinds 2 jaar alleen nog maar in de benelux. Heb jaren lang rondgezworven door europa!
Mijn hobbies zijn schaken, motorrijden, muziek en classic cars!
op 20-07-2007 hoop ik 36 jaar te worden! Geschrokken
Groeten vanuit Ede(gelderland) Rollende ogen
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 20, 2007, 11:32:18 »

hallo allemaal
ik stel voor dat ik mezelf even voorstel
want stel je eens voor dat ik ooit geen reet meer voorstel
me naam is michael en ik noem me zelf mouse als bijnaam
ik ben 21 jaar geboren en getogen in zaandam
schaak nu langer als 4 jaar nog niet op club omdat ik het voor het plezier doe en niet aan verplichtingen wil vast zitten
dat ik ken schaken mag iedereen zelf invullen ik ben al meer dan een jaar bezig voor mezelf alles te leren met behulp van 20 schaakboek analyseren enz.
nu geef ik op een andere site in een team spelers de les en geef ze advies
ik ga binnekort op de max euwe club daar ben ik door gevraagd nadat ik tegen iemand van max euwe club een partij in het echt had gewonnen en deze knap was een spelers van 1986 elo
ik wil bij de max euwe club enkel alleen wat leren van grootmeesters in het eindspel omdat me zwakke punt is, voor de rest heb ik me eigen train methode die zo goed werkt dat ik in een maand meer leer dan somige mischien over doen in een half jaar ik leer 2 a 4 uurtjes per dag dus met mijn eigen methode
wat is jouw methode Verbaasd
zoiezo uit boeken leren heel veel leren
zoveel mogelijk op eigen bord spelen tegen mezelf met openingen die ik heb geleerd of had geleerd b.v ik open met wit konings gambiet en met zwart frans er tegen op in
verder analyseer ik veel partijen op echt bord zowel verlies partijen als partijen die ik nog speel want bij chessmania speel ik veel partijen met 14 dagen zet tijd en aangezien mijn tegenstander maar 1x in de week zet heb ik alle tijd om de partij in details te analyseren, en uitraad ken dit in het echt niet maar je leerd er wel van,
nouw ik ken me hele traings programma wel opschrijven
maar mijn doel is nog 2 jaar schaken niet met competitie wel club en internet om te leren en over 2 jaar wel ineens mee te doen met toernooien en competitie, om dan uit underdogs posititie flink uit te halen naar de rest of ik kan schaken of niet moet je maar uitdagen maar ik versla regelmatig club spelers van 2000 en hoger zowel op internet als in het echt en wie me kent van chessmania en daar tegen me heeft gespeeld weet hoe goed ik kan schaken,
ik ga ook niet over mezelf zeggen dat ik goed ben, zo ben ik niet , ik hou wel van sportief schaken een succes voor de game of een gefeliciteerd na de game is wel op zijn plaats bij mij,
maar genoeg over mij,
oo ja ik chat en praat wel veel maar das altijd gezellig, hou van gezellig sfeer en goed met elkaar omgaan en respect te tonen voor ander
want iedereen mag dan wel veilig achter ze pc zitten maar aan internet holigans hebben we niks,
groetjes allemaal michael(mouse)
Robin***
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 26, 2007, 09:20:02 »

Hello

Ik heb me hier zopas ingeschreven. Bij mijn profiel staat wat uitleg over mezelf.

groetjes
Robin
Scooper
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 28, 2007, 10:58:07 »

Na iets meer dan 20 jaar geen bord aangeraakt te hebben (studie, werk, geen tegenspeler) sinds een halfjaar op schaakclub.net terechtgekomen. Begin jaren '80 een aantal jaren bij een club in het Zeeuwse gespeeld. Als jeugdspeler, en nog één of twee jaar als senior voor de studie te hard riep. Nooit echt gestudeerd op het schaakspel, zat al teveel in de boeken vond (en vind) ik. Dat brak me uiteraard wel op zodra ik op wat hoger niveau kwam te spelen. Ik verspeelde meestal veel tijd in de openingsfase waar het voor de tegenstander een abc-tje was. Heb me daarom toen met name verdiept in wat exotische varianten, met de bedoeling de tegenstander ook snel uit z'n routine te halen. Werkte uiteraard niet altijd. Snelschaaktoernooien waren daarentegen een ideale gelegenheid om eens een veel sterkere speler te verschalken. Met andere woorden: slechts een gemiddelde clubschaker geweest en leuk om nu op deze manier weer te schaken.

stabelino
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 28, 2007, 03:04:53 »

Hallo,
 ik ben  Stabelino, ben postman van beroep en woon aan de rand van Antwerpen, ben hopelijk volgende
 maand 54.  Ik speel al schaak van rond mijn 15 de, geen echt goede schaker maar doe mijn best. verdere
 hobby's zijn voetbal kijken, wielrennen en uiteraard schaken en computeren. Wat voetbal kijken betreft      ben ik reeds jaren supporter van Germinal Beerschot, ook van voor de naams verandering. Ik hoop dat we ooit eens een partijtje kunnen schaken.  Ben op verscheidene schaaksites te vinden onder postman of    Stabelino.
 Groetjes   
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: Stel je ff voor
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte