Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: De toekomst van Schaakclub.net
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: De toekomst van Schaakclub.net  (gelezen 2588 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Maart 14, 2010, 06:27:47 »

Beste schaakspelers,

We willen Schaakclub.net een mooie toekomst geven en daarom zal binnenkort een eerste officiële bestuur aantreden die de website zal gaan beheren en verder ontwikkelen.

Zoals iedereen wel weet schort er nogal wat aan de huidige website en is deze dringend aan vervanging toe. Daar ben ik eigenlijk al wel een tijdje mee bezig, maar het vlot niet echt, vooral wegens tijdgebrek van mijn kant uit.

Maar daar willen we verandering in brengen. Een echt bestuur dat de leiding neemt, een nieuwe website en vele nieuwe mogelijkheden (zoals hopelijk eens een echt IRL Schaakclub.net-toernooi waar vele jaren geleden al eens sprake van is geweest... wie weet!).

De namen van de bestuursleden en hun functies worden later bekend gemaakt.

Ik ben nog op zoek naar 1 à 2 personen die willen toetreden tot het bestuur en daarin de leiding willen nemen over de programmacode achter Schaakclub.net . M.a.w. ik zoek nog één of twee sterke programmeurs (met bij voorkeur een universitaire opleiding in de informatica) . Wie interesse heeft, gelieve je CV door te sturen naar geoffrey@schaakclub.net . Ik hoop echt de juiste mensen te vinden die deel willen uitmaken van dit project!

Bemerk dat dit mijn laatste beslissing is die ik zelf heb gemaakt. Voortaan gaat een echt bestuur over alle beslissingen!

Ik hoop dat op deze manier onze online schaakclub een mooie toekomst is beschoren met vele nieuwe mogelijkheden, veel minder problemen en vooral heel veel schaakplezier!

Bedankt aan iedereen en alvast heel veel schaakplezier gewenst!!

Groeten,

Geoffrey
Blomme
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 15, 2010, 12:42:27 »

we gaan je missen geoffrey,maar weet dat jullie site véél vlotter wekt dan schaakclub online uuit nl.grtn blomme
james1382
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 15, 2010, 05:37:08 »

geoffrey , ben hier nog niet zo lang maar kan je zeggen dat de site volledig naar mijn wens is nu,,, dus het zal alleen maar beter worden.. succes achter de schermen met in de ene hand de zweep en de andere hand een dampende kop koffie ??    Grijns
Tomvb
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 15, 2010, 09:00:05 »

Ik moet eerlijk zeggen dat de huidige website goed genoeg is voor mij. Ik ben dus erg benieuwd wat de plannen zijn voor de nieuwe site. Ik ben zelf programmeur, maar mij ontbreekt de tijd om aan dit project te werken, daar ik zelf al aan andere projekten werkt die al mijn aandacht vergen. Mischien loont het voor andere programmeurs om een wenslijstje op te stellen met de vereiste kwalifikaties (bijv. Java, JavaScript, .net, c++ o.i.d)?
jorrit53
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 17, 2010, 10:22:04 »

ik ben ook tevreden, heel tevreden zelfs, over hoe de site functioneert. let er a.u.b. bij een nieuwe versie op dat er niet teveel bewegende dingen als flash opkomen en dat alle platformen dus ook mijn geliefde Safari blijven werken. Succes!
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 24, 2010, 12:50:03 »

Een nieuwe site zal er in elk geval zeer gelikt uitzien!! Don't worry...

Maar vooraleer het zover is hebben we echt nog een goede programmeur en eventueel ook een grafisch genie nodig die wil meewerken met de uitbouw van de nieuwe site. Deze mensen krijgen medezeggenschap over de site in de vorm van een bestuursfunctie.

Ik hoop oprecht nog minstens één iemand te vinden!! Bedankt aan iedereen die helpt meezoeken.
Holland-duck
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: April 15, 2010, 12:33:26 »

Geoffrey, je hebt een mooie site gecreeërd, ik zal je altijd blijven zien als de vader van deze site!  Grijns
Mactaris
Bestuur
Pion

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: April 27, 2010, 09:53:35 »

Geoffrey

Heb al 2 mails gestuurd dat ik wel wil helpen, tot nu toe nog geen enkele reactie erop gekregen.
Die programmeurs dat je zoekt zijn er dus wel ....
gr
Mario
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: April 28, 2010, 04:06:45 »

Geoffrey

Heb al 2 mails gestuurd dat ik wel wil helpen, tot nu toe nog geen enkele reactie erop gekregen.
Die programmeurs dat je zoekt zijn er dus wel ....
gr
Mario

Dan is daar blijkbaar iets fout gegaan, want ik heb geen mailtje van jou ontvangen.

Stuur het gerust nog eens door: geoffrey@schaakclub.net

Lachebek
Mactaris
Bestuur
Pion

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: April 29, 2010, 06:03:48 »

Terug 1 mail komende jou richting uit
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: De toekomst van Schaakclub.net
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte