Beste schaakspelers,
We willen Schaakclub.net een mooie toekomst geven en daarom zal binnenkort een eerste officiële bestuur aantreden die de website zal gaan beheren en verder ontwikkelen.
Zoals iedereen wel weet schort er nogal wat aan de huidige website en is deze dringend aan vervanging toe. Daar ben ik eigenlijk al wel een tijdje mee bezig, maar het vlot niet echt, vooral wegens tijdgebrek van mijn kant uit.
Maar daar willen we verandering in brengen. Een echt bestuur dat de leiding neemt, een nieuwe website en vele nieuwe mogelijkheden (zoals hopelijk eens een echt IRL Schaakclub.net-toernooi waar vele jaren geleden al eens sprake van is geweest... wie weet!).
De namen van de bestuursleden en hun functies worden later bekend gemaakt.
Ik ben nog op zoek naar 1 à 2 personen die willen toetreden tot het bestuur en daarin de leiding willen nemen over de programmacode achter Schaakclub.net . M.a.w. ik zoek nog één of twee sterke
programmeurs (met bij voorkeur een universitaire opleiding in de informatica) . Wie interesse heeft, gelieve je CV door te sturen naar
geoffrey@schaakclub.net . Ik hoop echt de juiste mensen te vinden die deel willen uitmaken van dit project!
Bemerk dat dit mijn laatste beslissing is die ik zelf heb gemaakt. Voortaan gaat een echt bestuur over alle beslissingen!
Ik hoop dat op deze manier onze online schaakclub een mooie toekomst is beschoren met vele nieuwe mogelijkheden, veel minder problemen en vooral heel veel schaakplezier!
Bedankt aan iedereen en alvast heel veel schaakplezier gewenst!!
Groeten,
Geoffrey