Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: aanvraag voor team
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: aanvraag voor team  (gelezen 864 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
stabelino
Pion
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Januari 06, 2010, 12:18:44 »

Hallo,
 Ik ben enige maanden terug gekeerd naar deze site, ben zeer actief op het nederlandse broertje namelijk online-schalen.nl, ben daar co-kapitein van het team de echte belgen. Daar ben ik gekend als postman. Nu to the point, ik heb mijn aanvraag gedaan bij een bepaald team, terwijl de kapitein aanwezig, maar ben nog steeds niet aangenomen. Ik vind dit zeer spijtig. Kan de bewuste kapitein eens kijken en aanvaarden of weigeren, zodat ik desnoods bij een ander team onderdak vind. Of dit bij verscheidene teams gebeuren en wie eerst reageer heeft me als lid. Dank bij voorbaat.

groeten

Stabelino
james1382
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 04, 2010, 04:31:45 »

wat je hier zegt, komt me bekend voor.   er wordt niet gereageerd op email en de aanvraag wordt niet afgehandelt.
james1382
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 04, 2010, 04:32:44 »

maarre postman, als je nog met noah haar partij bezig bent doe haar effe de groeten van james1382 ,,, krijg je vast een droppie van haar
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: aanvraag voor team
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte