Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: Schaakmagazine
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Schaakmagazine  (gelezen 894 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nasty-Girl
Pion
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Gepost op: December 23, 2009, 01:56:25 »

En ineens, daar valt ie weer op de mat vandaag (d.d. 23-12-2009) het Schaakmagazine van de Koninklijke Nederlandse Schaakbond. Dat blad krijg je als je lid bent van een schaakclub. Ik vraag me af hoeveel van jullie dit blad ook krijgen. Per slot van rekening zitten er toch wel wat Nederlanders op deze  (heel goede !!!) Schaaksite.
En verder, is het misschien interessant om te merken wat men van zo'n blad vindt ? Wat is de toegevoegde waarde ?

Een doorgewinterde schaker/schaakster weet immers al heel wat van de hoed en de rand wat schaken betreft ?
Nuja, neemt niet weg, dat ook ik het best een aardig moment vind hoor als het blad weer op de mat ligt, daar niet van...
Nosferatu

I Play With You
Dylan
Toernooileider
Loper

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 23, 2009, 05:43:27 »

Grappig, ik bezit zo ongeveer alle jaargangen vanaf 1938 of zo tot iets tot 2005. Vanaf ongeveer 1968 uit eigen lidmaatschap en die daarvoor ooit via via gekocht uit een zolderopruiming van een oud/overleden lid.

Je hoeft niet altijd alles te verklaren want voor je het weet verklaar je elkaar de oorlog
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Cafetaria  |  Topic: Schaakmagazine
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte