Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Blitz 5 ?????
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Blitz 5 ?????  (gelezen 956 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Dylan
Toernooileider
Loper

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Gepost op: December 19, 2009, 12:59:36 »

Beste mensen, wat gaan we doen. (behalve dan een rotje in de r.. van G afsteken om hem wakker te krijgen  Droevig ) Zo tegen nieuwjaar heb ik besloten dat deze opmerking maar moet kunnen;.
Ik heb mijn best gedaan met blitz 1 t/m 4 en wil ook wel een vervolg, maar ik kan de mensen op de site niet uitnodigen. Ja hier, maar 80 % leest het forum niet en op de site staat nog steeds Blitz 3 !!!

Ik voel me zo langzamerhand behoorlijk uhh... nou ja, laat ik het maar netjes houden.

Je hoeft niet altijd alles te verklaren want voor je het weet verklaar je elkaar de oorlog
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 19, 2009, 06:09:57 »

Anderzijds was Blitz 4 toch een sukses, of niet?

Voor de rest kan ook een persoonlijk bericht verstuurd worden naar alle "regulars", wil ik wel doen indien geen announcement op de site kan geplaatst worden.

Heb er eigenlijk ook weer eens trek in, in zo'n toernooitje!
Dylan
Toernooileider
Loper

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: December 20, 2009, 10:03:48 »

Blitz 4 werd volgens mij behoorlijk gewaardeerd, vandaar dat ik het ook telkens weer probeer aan te kaarten.
Echter het bijeenbrengen van een leuk deelnemersveld is toch een behoorlijk deel van de organisatieklus. Blitz 4 bestond uit nagekomen aanmeldingen voor blitz 3, een deel "oude garde" en verder heb ik persoonlijk nog een groot aantal spelers afzonderlijk per p.m. benaderd. Daar zit dan een groot stuk willekeur bij. Blitz 4 is dus eigenlijk ook al nooit op de site aangekondigd.
Verder zal het je ook wel opgevallen zijn dat het forum momenteel NOG minder bezocht wordt dan in het verleden.

Ik heb ook vaak geprobeerd om Geoffrey hierover te benaderen. Het moet toch vrij simpel zijn om alle forumspelers een bericht te sturen of om mij of iemand anders de mogelijkheid te geven dit te doen. In theorie zou ik dit zelfs zelf wel kunnen doen nu, maar daarvoor zou ik dan eerst alle leden handmatig in een fictief toernooi moeten zetten. Dat is me net iets teveel van het goede.
Wel kreeg ik gisteren eindelijk van G op facebook een bericht met de mededeling dat hij, "zodra hij tijd heeft !" bezig zou gaan met de nieuwe site. Ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen en voornemens, maar hier komen we momenteel geen steek verder mee. Jammer dus.

Samengevat: Ik wil best verder met de bitz-toernooien maar heb geen trek in onnodig veel extra werk.

Je hoeft niet altijd alles te verklaren want voor je het weet verklaar je elkaar de oorlog
Kees 76
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: December 21, 2009, 08:50:24 »

Dylan, ik kan niet anders dan amen zeggen !
graag een vervolg. Ik wil ook wel het eea doen indien nodig en mogelijk ....
Suc 6, Kees 76

p.s. heb jij iets van Mirikers (club : positief) vernomen ?
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Blitz 5 ?????
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte