Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Schaakforum.net
|
Forum
|
Cafetaria
| Topic:
Ik (Nasty Girl) frauduleer ???
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Auteur
Topic: Ik (Nasty Girl) frauduleer ??? (gelezen 748 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nasty-Girl
Pion
Geslacht:
Ik (Nasty Girl) frauduleer ???
«
Gepost op:
Augustus 19, 2010, 10:20:32 »
Hallo allemaal.
Vanavond een schaakpartij gewonnen van 5 minuten van Valkje (vroeger: Pijlstaart en/of: Sofie ?). Daarop beschuldigde hij mij direct van fraude ?!
Jammer, want ik speel niet met een schaakcomputer, een schaakhulp, of anderzins “iets”. Waarom niet ? Simpel: ik ga voor het spel.
Meermalen bewees ik al niet... voor punten en winst te gaan, door ondermeer:
1. Met regelmaat Remise aan te bieden als ik gewonnen sta ! (kunnen velen onder u bevestigen !)
2. Mijn account te verwijderen zogauw ik boven de 1800 uitkwam. Daarna begon ik met een nieuwe naam weer op... 1500 punten.
Jawel, ik kan een potje schaak spelen, klopt. Ik zit er ook voor op een schaakclub en zal nog wel enigzins gevoel (talent ?) voor het schaakspel hebben ook misschien...
Maar winst en/of verlies opzichzelf ? Daar hecht ik geen enkele waarde aan ! Ook op m’n club trouwens, geef ik vaak remise als ik in wezen al gewonnen heb...
Natuurlijk. alles wat ik hierboven schreef kan gelogen zijn, u kunt het niet controleren. In theorie zou ik dus inderdaad wel aan fraude kunnen doen dus. Rest mij niet meer dan te vragen op mijn woord te vertrouwen en kijk naar mijn schaakverleden...
Als u dàt doet, weet u in elk geval dat ik 100% zeker absoluut niet voor winst en/of rating-punten ga !
En verder... ik denk dat het (uiteindelijk) altijd wel uitkomt als je met hulp speelt. Het laatste wat je wilt is als schaakster geband worden op een goede schaaksite toch ?
Dan ben je nog verder van huis.
Overigens, zou ik geen enkele schaakcomputer/programma kennen waarmee je in zulke korte partijen van 5 minuten daar baat bij kunt hebben. Gebruik je die, dan verlies je in zo’n partij... eigenlijk altijd al op: tijd.
Wel, ik vond dat ik deze beschuldiging even moest plaatsen
"Nasty Girl"
I Play With You
james1382
Pion
Re: Ik (Nasty Girl) frauduleer ???
«
Antwoord #1 Gepost op:
Augustus 19, 2010, 11:07:33 »
hierbij heb ik vanavond tegen valkje haast net zoiets gehad,,hij zette zijn paard de verkeerde kant op en zodoende vielen zijn 2 torens,,, hij wou zetten terug doen omdat ik volgens hem schaak zou staan als zijn paard de goede richting was opgegaan,,,, toen ik zei dat ik niet schaak stond heeft hij mij voor alles en nog wat uitgemaakt,,,,ik zei nog als er een zet verkeerd was gegaan had je me dat in de mail uitgelegd maar dat wou hij helemaal niet,,, dus heb ik besloten door te spelen.. dit is echt de laatste keer dat ik een partij tegen hem speel
jfv
Pion
«
Antwoord #2 Gepost op:
Augustus 31, 2010, 12:39:30 »
Beste Nasty Girl
Het doet mij allemaal wat vreemd aan maar goed
Laat ik beginnen met dat het je inderdaad niet je koude kleren gaat zitten als je van fraude wordt beschuldigd. Maar helaas er zijn er die niet tegen hun verlies kunnen. Die zouden beter maar kunnen gaan patiancen of een ander spelletje wat ze alleen kunnen spelen gaan doen.
Wat mij opvalt is dat je opnieuw begint om weer een lagere rating te hebben.
Rating is in mijn ogen een maatstaf voor hoe sterk je bent. Ik speel graag tegen mensen die ongeveer net zo sterk spelen als ik want op dat moment heb je een gelijkwaardige partij.
Het is niet leuk voor mij om tegen Jan Timman, John van der Wiel, Gary Hasparov of welke grootmeester dan ook te spelen. Ik verlies namelijk altijd. Ook als ze aan het eind remise aan zouden bieden maakt dat geen verschil want ik weet dat ik verloren heb.
Het is niet ok dat mensen roepen dat de fraudeert want dat slaat nergens op. Ze verliezen ook van Jan Timman en die doet dat echt niet.
Maar ik denk dat het goed zou zijn dat je spelers van gelijke sterkte op zou zoeken en dus of je het nu leuk vindt of niet je rating naar zijn ware niveau laten gaan.
Groeten
Jan Frits
Nasty-Girl
Pion
Geslacht:
«
Antwoord #3 Gepost op:
September 02, 2010, 08:02:56 »
Hallo jfv,
Dat ik met regelmaat een lagere rating wilde, en ook daarmee aangaf en geef dat ik helemaal niets om punten, rating enzovoorts geef is misschien idd. iets waar ik over na zal denken. Misschien is het een goed idee van je om toch nu maar eens door te gaan. Voor anderen kan het idd. zoals je zelf min of meer aangeeft anders misschien ook verwarrend zijn.
Wel geef ik hierbij toch nog wel graag aan... dat àls ik gewonnen sta ? Ik ALTIJD remise accepteer ! Het spel opzichzelf blijf ik toch geweldiger vinden als de afsluiting door winst en/of verlies.
Hartelijk dank voor je reactie. Ik probeer er dus toch wel iets mee te doen.
Met vriendelijke groet aan jou,
Nasty Girl
I Play With You
Pagina's: [
1
]
Schaakforum.net
|
Forum
|
Cafetaria
| Topic: