Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Ongeoorloofde zet
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Ongeoorloofde zet  (gelezen 3375 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
tinydrum
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 29, 2011, 12:17:30 »

Inmiddels is me weer zoiets overkomen, ik zou verloren hebben door schaakmat. Blijkt ik op 4 velden afstand door een pion mat te zijn gezet nadat mijn pion achteruit mijn loper had geslagen. Vandaar mijn post : " Alweer verloren door bug/hack ! Nog 1 keer en ik ben weg !"

Geoffry reageert na een week nog steeds helemaal niet, niemand anders kan er iets aan doen, ik ben het goed zat hier !
WilbertVin
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 05, 2011, 12:01:11 »

Jammer Jan,

Ik blijf dit een leuke site vinden, maar de bugs ergeren mateloos. Wellicht kun je Geoffrey toch nog even de tijd geven en in de tussentijd niet meer met de misbruikers spelen. Is een topic met over deze misbruikers misschien een (tijdelijke) oplossing om Geoffrey de tijd te geven. Als we iedereen met gebruikersnaam in deze nieuwe topic melden en hun tegenspelers via mail waarschuwen, gaat bij hun vanzelf wellicht de zin voor deze site weg.

Groetjes, Wilbert
tinydrum
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 05, 2011, 12:21:11 »

Hallo Wilbert

Het bleken dus wat mij betreft geen bugs maar hacks ofwel opzettelijk misbruik te zijn. Volgens een moderator zijn de schuldigen inmiddels geband dus heb ik hun namen uit mijn persoonlijke tekst gehaald. Ik begon elke partij met een waarschuwing maar doe dat nu dus niet meer. Al een week schaak ik nu zonder problemen afgezien van eigen blunders :-)

Alleen van G. heb ik na ruim 2 weken nog steeds niets gehoord.

Tav waarschuwen per mail : goed idee, maar ik zie de 3 namen nergens meer op http://www.schaakclub.net/partijen.php
Dus wellicht is de ban effectief. Dan kan ik er zo wel mee leven. Beveiligen van de site zou nog beter zijn om te voorkomen dat ze terugkomen maar misschien hebben ze er zelf ook genoeg van.

mvg, Jan
tinydrum
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: Februari 05, 2011, 01:41:40 »

Ik kreeg net van Draak deze waarschuwing :

(...)wie is de mol?(...) heeft nu weer een account erbij en dat is 10 jaar ben ik.

Ik heb Draak gevraagd dit aan een moderator te melden om die te laten bannen

Helaas, scriptkiddie blijft etteren ...
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Ongeoorloofde zet
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte