Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: schaakclub.net
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: schaakclub.net  (gelezen 1521 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ricardo425
Loper
**

Geslacht: Man

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Gepost op: Juli 15, 2007, 11:01:57 »

Kan er me iemand vertellen waarom ik enkele dagen niet op schaakclub.net kon komen? Vond het wel een beetje vervelend, maar ben al blij dat alles terug in orde blijkt te zijn.
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 15, 2007, 11:34:09 »

De site was enkele dagen onbereikbaard omdat ik niet thuis was, en er een fout optrad op de server... daardoor waren alle sites tijdelijk niet bereikbaar.

Ik vind het zelf ook wel vervelend... er zijn al een heel jaar geen problemen geweest... en net nu ik er even tussenuit knijp, gaat het fout...

Ik hoop dat niemand veel hinder ondervind van deze downtime...

Zeg het voort dat de site terug bereikbaar is!!

Bedankt.

Groeten,

Geoffrey
ricardo425
Loper
**

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 15, 2007, 12:29:51 »

De site was enkele dagen onbereikbaard omdat ik niet thuis was, en er een fout optrad op de server... daardoor waren alle sites tijdelijk niet bereikbaar.

Ik vind het zelf ook wel vervelend... er zijn al een heel jaar geen problemen geweest... en net nu ik er even tussenuit knijp, gaat het fout...Niet dat ik er nadelen van geleden heb, maar het is de gewoonte van dagelijks te komen

Ik hoop dat niemand veel hinder ondervind van deze downtime...

Zeg het voort dat de site terug bereikbaar is!!

Bedankt.

Groeten,

Geoffrey
niet dat ik er nadelen van ondervonden heb. Alleen wanneer je gewoon bent om dagelijks online te zijn is het wel een raar gevoel. Het is je allemaal vergeven hoor.
« Laatste verandering: Juli 15, 2007, 12:31:39 door ricardo425 » Gelogd
mat9006
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 15, 2007, 12:52:28 »

Amaai, na enkele dagen dat de site offline was begon ik schaakclub.net  te missen . Heel blij dat hij terug online is !!!!!
Aad.b
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 15, 2007, 03:14:00 »

volgens mij weten op het ogenblik velen niet dat de zaak weer in bedrijf is gezien het uit blijven van tegen zetten.
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: schaakclub.net
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte