Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: leuk eindspel
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: leuk eindspel  (gelezen 1523 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
schaak
Pion
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Juli 03, 2007, 08:36:12 »

leuk eindspel eens kijken, laat maar iets horen Grijns Verbaasd
« Laatste verandering: Juli 03, 2007, 09:21:46 door schaak » Gelogd
RasG
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 04, 2007, 08:07:27 »

@Schaak de PNG werkt niet helemaal bij mij.. hij blijft ergens in t midden vasthangen. geen idee waar t aan ligt. miss aan mijn browser ofzo? maar ik denk aan de PNG..

Hangt hij bij de rest ook vast? de bedoeling is namelijk dat je op t laatst nog maar 5 stukken op t bord hebt en ik heb er veel meer Lachebek
eminem
Loper
**

Geslacht: Man

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 04, 2007, 03:17:59 »

@Schaak de PNG werkt niet helemaal bij mij.. hij blijft ergens in t midden vasthangen. geen idee waar t aan ligt. miss aan mijn browser ofzo? maar ik denk aan de PNG..

Hangt hij bij de rest ook vast? de bedoeling is namelijk dat je op t laatst nog maar 5 stukken op t bord hebt en ik heb er veel meer Lachebek
Hier heb ik nog geen last van gehad, ik heb één maal een pgn-code gebruikt om een partij op het forum te zetten en alles werkte perfect.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 14, 2007, 10:55:26 »

Er zit inderdaad nog een foutje bij het aanmaken van de PGN-code op Schaakclub.net... ik breng het zo snel mogelijk in orde...  Geschrokken
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: leuk eindspel
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte