Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Vakantieinstellingen vanaf vandaag van toepassing!
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Vakantieinstellingen vanaf vandaag van toepassing!  (gelezen 2053 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Juni 29, 2007, 12:46:56 »

Beste schakers,

De zomervakantie staat voor de deur, en dus passen we naar jaarlijkse gewoonte de instellingen op Schaakclub.net een beetje aan.  Lachebek

Vanaf vandaag geldt:

1) Je kunt partijen pas opeisen naar 3 weken zonder een zet van je tegenspeler.
2) Partijen worden pas na 31 dagen verwijderd.

Op vakantie gaan is dus geen enkel probleem, al je partijen zullen er nog zijn bij thuiskomst...

Prettige vakantie iedereen!!!  Cool Lachen

Groeten,

Geoffrey
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 29, 2007, 06:17:25 »

oke das mooi dan hoef ik me ook geen zorgen te maken

mooi gedaan
Holland-duck
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 29, 2007, 06:58:24 »

Mooi zo!!

Allemaal alvast een prettige vakantie en gezond weer thuis komen!  Grijns

Groeten Erwin
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 29, 2007, 08:04:52 »

voor mi jword het geen vakantie moet heel veel werken 7 dagen per week vanaf volgende week vrijdag en dagen van 12 of meer uur kan ook gewoon 8 of 10 zijn geen vrije weekend meer ga alleen vanaf 5 augustus tot 10 een paar dagen naar bakkum even deruit maar voor de rest druk met werk en schaken en nog eens schaken
henkie
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 03, 2007, 04:51:19 »

Bedankt voor de vakantie-instelling!
Ik zit echter met een (luxe-) probleempje. Min vrouw en ik werken allebei in het onderwijs. Een van de voordelen daarvan is dat we een lang zomervakantie hebben. Nu gaan we ook daadwerkelijk 4 en een halve week weg. Dat betekent dat ik ook met de vakantie-instelling nog steeds het risico loop dat partijen worden opgeeist.
Is hier iets aan te doen? 
(Ik zal in ieder geval proberen de partijen te beeindigen en diegenen waarbij dat niet lukt een berichtje sturen.)
groet marcel
RasG
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 03, 2007, 04:57:53 »

In de meeste vakantieoorden zijn internetcafe's te vinden. Ik zou gewoon ff binnenlopen op de helft van de vakantie en me van daaruit inloggen.
klunten
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: September 30, 2007, 12:51:03 »

inmiddels zijn de normale instellingen terug van kracht, maar ik heb een voorstel voor geoffrey : kunt ge in het blad van de uitdagingen een mogelijkheid inbouwen om een eventuele uitdager van daaruit een bericht te sturen ?   voor vakantiegangers buiten de normale tijd en voor eventueel om andere redenen voor langere tijd afwezigen zou het gemakkelijker en beleefder zijn de uitdager uit te leggen waarom ge de uitdaging verwerpt. voor de rest , proficiat met de site, zoals voor wijn : ze verbetert met verouderen !!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Vakantieinstellingen vanaf vandaag van toepassing!
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte