ja bij mijn toernooi is dat ook iedereen een keer met wit en zwart
we kennen zelf dit toernooi zonder hulp van de site , zodat geoffrey niet speciaal eerst toernooien hooeft in te bouwen als iedereen netjes meewerkt dan gaat het harstikke goed.
b.v
4 poules zoals ik al eerder aangaf
van die poules daag je de andere 3 spelers een keer met wit en zwart uit en meld je de partij nr. even door aan iemand zodat dat ken worden opgeschreven hier in de forum als iemand het even bijhoud de uitslagen via forum is dat heel makkelijk
het best is om zoeen toernooi een beetje snel te laten lopen om max. 7 dagen zettijd te doen zodat het best snel gaat
op andere manieren een toernooi zou ook beter zijn als het zettijd een beetje beperkt blijft tot een aantal dagen
we kunnen dus zo een toernooi houden zonder extra dingen zoals o.a wachten op toernooien die worden ingebouwd door geoffrey
ik denk dat het voor geoffrey ook prettiger is
zodat geoffrey op zijn gemak b.v aan teams enz. ken werken en iemand anders het toernooi laat regelen ik heb op chessmania zoeen toernooi georganiseerd en het verliep bijna vlekkenloos, ik werd alleen overspoeld met vragen of berichten kwam soms aan zetten niet toe maar zoiets ben ik nu wel gewend
ik ben best bereid om mezlef op te offeren voor zo een toernooi, dus met andere worden dat ik het wil regelen

poules worden ingedeeld op sterke van ranking zodat iedereen evenveel kans heeft,
wie lijkt het wat of wie heeft er andere ideeen???