Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Schaakforum.net
|
Forum
|
Cafetaria
| Topic:
Heb je een grap of mop? zet hem dan hier op!
Pagina's:
1
[
2
]
3
4
...
13
Omlaag
« vorige
volgende »
Auteur
Topic: Heb je een grap of mop? zet hem dan hier op! (gelezen 59367 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
elou
Gast
Re: Heb je een grap of mop? zet hem dan hier op!
«
Antwoord #15 Gepost op:
Juni 26, 2007, 08:43:16 »
afvalscheiding ok maar dit??gaat wel n beetje erg ver lol.doei!!!!!!!!!!!!!!
http://img527.imageshack.us/img527/9236/afvalscheidenditwordttevl0.jpg
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #16 Gepost op:
Juni 29, 2007, 07:03:36 »
Komt er een vent bij de dokter, en die zegt dokter als ik op mijn borst duw heb ik pijn als ik op mijn hoofd duw heb ik pijn als ik op mijn heup duw doet het ook pijn!!!!!
Nou, zegt die dokter ik zal het eens ff bekijken!!
De dokter onderzoekt de man en na 1 minuut zegt de dokter:
Ahaaa ik zie het al!!! u heeft een gebroken vinger!!!
mouse
Pion
Geslacht:
«
Antwoord #17 Gepost op:
Juni 29, 2007, 08:06:04 »
waar haal je ze vandaan die moppen ?
de moppen trommel met jouw
stabelino
Pion
«
Antwoord #18 Gepost op:
Juli 03, 2007, 06:29:48 »
een boer had drie dochters, zei op een dag: meisjes , het wordt tijd dat je een vriend zoekt, maar hij moet kunnen dichten, de oudste dochter komt zaterdagmorgend binnen, pa, pa ik heb een vrijer! Ha ja, laat hem maar binnen, komt die man bninnen en zei: ik ben johan verminnen ik wil je dochter beminnen. Nou mooi zei de boer welkom, de dag erop de middelste dochter, pa, pa ik heb ook een vriend, laat hem maar binnen zei de vader, ik ben raymond van het groenenwoud, ik die van je dochter houd. Knap zei de boer, welkom. de zaterdag de jongste, papa ik heb ook een vriend, hij sta in de hal, laat hem maar binnen zei de vader, roept die vriend van uit de hal , ik ben boobejaan schoepen, ik mag nie tbinnen zeker??
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #19 Gepost op:
Juli 03, 2007, 09:26:35 »
Moest ik afgelopen week bij de bank mijn nieuwe pinpas ophalen.
Dus ik mijn vader opgehaald, en hop naar de bank!
Daar aangekomen moesten we ff wachten, maar na 10 minuten was ik aan de beurt!
Kan ik u helpen? vroeg de vrouw achter de balie.
Ja zeg ik!!! ik kom mijn nieuwe pinpas ophalen, alstublieft hier is het afhaal formulier, mijn legitimatie en hier is mijn vader!!!!
Hier is mijn vader?
vraagt de vrouw achter de balie....
Jahaaa zeg ik, in de brief stond: Als ik mijn nieuwe pas kwam ophalen moest ik mijn ouwe inleveren!!!!!...........
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #20 Gepost op:
Juli 03, 2007, 09:36:00 »
FF een flauwe!!!
Wat is de overeenkomst tussen een rode bal en een blauwe kubus??
nou?.......................................
Ze zijn allebei rood behalve de blauwe!!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #21 Gepost op:
Juli 03, 2007, 09:54:53 »
Al jaren woont sneeuwwitje samen met de 7 dwergen in een huisje ver in het bos!
Op een dag ontmoet sneeuwwitje een knappe prins! En ja ook sneeuwwitje wil wel eens een avondje alleen zijn met haar prins en ze vraagt aan de 7 dwergen of ze haar en avondje alleen wil laten!
Zo gezegd zo gedaan!!
Maar, lieve mensen!! De 7 dwergen vertrouwen het toch niet helemaal en blijven stiekem afwachten in de tuin tussen de struiken!
Als de avond verloopt beginnen de 7 dwergen nieuwsgierig te worden, en de oudste klimt op een trapje en kan net naar binnen kijken.
De andere 6 staan in een rijtje achter hem!
Wat doen ze? vragen de andere 6 dwergen 1 voor 1
De oudste brengt verslag uit en de ander geven het elkaar door.
Hij geeft haar een zoen! HIj geeft haar een zoen! hij geeft haar een zoen! etc.
Zij geeft hem een zoen! Zij geeft hem een zoen! Zij geeft hem een zoen! etc.
Hij klimt er boven op! hij klimt er boven op! hij klimt er boven op! etc.
Hij komt!..... Ik ook! Ik ook! Ik ook! Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #22 Gepost op:
Juli 08, 2007, 07:53:31 »
Zit er een vent in de kroeg
En die zegt tegen de barman: Doe mij maar snel een biertje voor het gezeik begint!
Dus die barman tapt een biertje voor die vent en gaat verder met de andere klanten!
15 minuten later----->Barman doe mij maar snel een biertje voor het gezeik begint!!
Dat gaat zo een poosje door en de rekening van die vent loopt al aardig op!
Zegt die barman tegen die vent: meneer ik zou graag willen dat u de openstaande rekening eerst betaald voordat ik u verder bedien!
Die vent laat weten dat hij geen cent op zak heeft en zegt:Daar begint het gezeik!!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #23 Gepost op:
Juli 08, 2007, 08:16:46 »
Zo zijn er 2 vrienden en die zitten op een avond samen wat te drinken en te praten over van alles en nog wat!
Zegt die ene opeens, Hoe komt het eigenlijk dat jij zoveel succes hebt bij de vrouwen?
Nou, zegt die ander leg ik je ff uit! luister.... en verteld hem de kleine kneepjes van het versierders vak!
Een dag later gaat die ene vriend naar de dokter en zegt: dokter ik wil me graag laten castereren!! hmmmm zegt die dokter heeft u daar wel goed over nagedacht?? ja zegt hij ik weet wat ik wil!! dus een afspraak word gemaakt, en zo gezegd zo gedaan!!
Na een week komt hij zijn vriend weer tegen in de stad, en die vriend vraagd: En heb je je nog laten tatoëren?
Ach zegt hij, jij ook altijd met je moeilijke woorden!!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #24 Gepost op:
Juli 08, 2007, 08:36:23 »
Staat een man langs de weg met zijn 2CV (citroën) met pech!
Stopt er opeens een porche!
De man van de porche bied aan om de 2cv naar een parkeerplaats te slepen!
ze spreken af dat als de man met de porche te snel zou rijden dat de man in de 2CV gaat toeteren! zo gezegd zo gedaan!
Het gaat een poosje goed tot ze ingehaald worden door eeen ferrari met hoge snelheid!! De man in porche geeft volgas om de ferrari bij te houden! en vergeet de 2CV die hij op sleep heeft! De man in de 2CV begint verontrust te toeteren!
Een politie agent die dit ziet zet de achtervolging in!
En meld het hele gebeuren aan de meldkamer.
HB hier de 1410 over!
1410..hier HB, zegt u het maar!
HB Ik rij op snelweg A12 en achtervolg een porche en een ferrari die met 260 km/u over de weg scheuren, en daarachter zit een vent met een 2CV te toeteren dat hij er voorbij wil!!!!!!!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #25 Gepost op:
Juli 16, 2007, 07:33:51 »
Zo is er een vrachtwagenchauffeur onderweg naar verweggistan!
Na enkele uren gereden te hebben staat er op eens een lifster langs de weg, en de chauffeur besluit haar een lift te geven!
kilometers verstrijken en het gesprek gaat over van alles en nog wat,
maar opeens zegt de lifster: hey zullen we ff een nummertje maken?
De chauffer schrikt en moet er ff over na denken! Maar na enkele ongemakkelijke momenten zegt hij: Is goed maar dan doen we het onder de auto! is goed zegt de lifster, en ze rijden een stil land weggetje op!
De chauffeur en de lifster beginnen elkaar heftig te zoenen, en verdwijnen samen onder de vrachtwagen! Na enkele minuten hard bezig te zijn en zonder ook maar iets te merken wat er om hun heen gebeurd, staat er op eens een politie agent naast hun en zegt op norse toon: Wat zijn wij aan het doen?? De chauffeur verzint snel een smoes.... agent zegt hij, ik dacht dat ik een lekke olieleiding had en ben ff onder de truck gekropen om te controleren!
Zegt die agent: kijk dan gelijk je handrem na ,want je wagen staat 200 meter verderop!!!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #26 Gepost op:
Juli 17, 2007, 06:28:16 »
Heren let op met Bier!
Er zitten namelijk veel vrouwelijke hormonen in!
Gevolgen als u er teveel van drinkt zijn:
1- Een normaal gesprek voeren is onmogelijk
2- Auto rijden gaat u niet lukken, laat staan normaal inparkeren!
3- u begint te zeuren
4- uw buik gaat groeien evenals uw borst
5- u krijgt ontzettende zin om uw schoonmoeder op te bellen!
6- u kunt om elke mop lachen!
7- u krijgt medelijden met uzelf!
Dus pas op met bier!!
tip van Holland-duck
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #27 Gepost op:
Juli 18, 2007, 07:44:25 »
Zo is er een man, en die zit al sinds zijn geboorte in een rolstoel!
En op een dag leest hij iets over het bedevaartsoord Lourdes!
Allemaal verhalen van mensen die ziek zwak of misselijk daar het water ingaan en weer als herboren, fris en fruitig, kerngezond het water uitkomen.
Nou denkt die man, dat zou mooi zijn als ik eindelijk zou lopen!
En hij gooit zijn schoenendoos om en ja hoor precies genoeg geld voor een reis naar Lourdes!
Dus Hij naar Lourdes, daar aangekomen ziet hij hoe een vrouw met een vreselijke huidziekte het water ingaat en helemaal gaaf eruit komt! Daarna een man die blind is, en na een dompeling van enkele seconden weer kan zien! Dus die man denkt......en nu is het mijn beurt, dus hij vol goede moed met rolstoel en al zo die plomp in!!!
Na veel pijn en moeite komt hij in zijn rolstoel weer op de kant....en wat denk je? ............
Heeft hij rondom nieuwe banden!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #28 Gepost op:
Juli 19, 2007, 06:19:14 »
Jan net 18 geworden heeft nog nooit "de daad" verricht!
Maar zoals elke jongen heeft ook jan erg behoefte om eens met een vrouw het bed te delen!
Maar jan heeft 1 handicap, hij is van onderen net een baby!
En dat is nu net waar jan zich enorm voor schaamt, waardoor hij ook niet met een meisje mee naar huis durft!
Op een dag leest jan een advertentie in de krant "Lady blondie, voor al uw erotiche fantasieen" en met kleine lettertjes eronder "erg lief voor verlegen mannen"
Dat is nu net wat ik zoek denkt jan en belt het telefoon nummer wat erbij staat! Lady blondie neemt op en jan legt uit wat zijn probleem is, dat hij van onderen net een baby is! Lady blondie stelt hem gerust en zegt tegen jan dat hij zich nergens zorgen over hoeft te maken en gewoon gezellig langs moet komen!
zo gezegd zo gedaan en een afspraak word gemaakt, en Jan gaat naar het adres van Lady blondie
Daar aangekomen, Jan belt aan en de deur gaat open! EN daar staat een schitterende blonde vrouw! Jan twijfeld en zegt och laat ook maar! Maar lady zou lady niet zijn als ze jan toch naar binnen dirigeerd!
Samen drinken ze een bak koffie en praten over van alles en nog wat om jan gerust te stellen!
Na een kwartier zegt Lady tegen Jan: kleed je maar lekker uit dan zal ik je eens heerlijk verwennen!
Jan heeft er nu de volste vertrouwen in en kleed zich snel uit.........en binnen 1 minuut staat hij poedelnaakt tegenover Lady blondie!
Lady blondie kijkt en haar mond valt open van verbazing.. en zegt wat is dat dan?
Jan begint te snikken en zegt: ik had toch gezegd ik ben van onderen net een baby?
8 pond en 45 centimeter!
Holland-duck
Loper
Geslacht:
«
Antwoord #29 Gepost op:
Augustus 05, 2007, 08:40:26 »
Een piloot van een boeing 747 zit tegen zijn navigator te praten, maar hij heeft vergeten zijn intercom uit te zetten, dus de alle passagiers kunnen het gesprek volgen!
zegt die piloot: Ik heb zin in koffie, en om 1 van de stewardessen een beurt te geven!
Een stewardes rent door het pad richting de cockpit om de piloot te waarschuwen!
roept een passagier: VERGEET DE KOFFIE NIET!!!!!
Pagina's:
1
[
2
]
3
4
...
13
Schaakforum.net
|
Forum
|
Cafetaria
| Topic:
Heb je een grap of mop? zet hem dan hier op!
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Cafetaria
=> Clublokaal
=> Schaakclub.net - Online Schaakclub
===> Clubs
=====> Waterland