|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: Augustus 18, 2007, 04:15:25 » |
|
2 gekken staan in de keuken. zegt de 1 tegen de ander:volgens mij zit de afvoer verstopt! zegt de ander: dan help ik wel zoeken! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: Augustus 19, 2007, 11:03:48 » |
|
Een man biecht bij de pastoor, Pastoor, ik heb een zonde begaan! vertel, zegt de pastoor! man:ik heb mijn vrouw genomen! pastoor: en was het tegen haar zin? man:nee, maar we deden het op zijn hondjes en ze zat met haar hoofd in het vriesvak! pastoor: en was dat tegen haar zin? man: nee pastoor! pastoor: Hmmm maar dan heeft u toch geen zonde begaan! u kunt later nog gewoon naar de Hemel! man:pffffffff gelukkig meneer pastoor, want de supermarkt komen we niet meer in!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: Augustus 19, 2007, 11:09:18 » |
|
Een eekhoorn, een haas en een schildpad zitten in de kroeg! Maar ze vervelen zich totdat de schildpad zegt: zal ik thuis een spel kaarten halen? De haas en de eekhoorn vinden dat een goed plan! dus de schilpad gaat opweg naar huis om zijn kaartspel te halen. uren later ,vlakvoor sluitingstijd zegt de haas tegen de eekhoorn: nou duurt het wel erg lang, zullen we bij mij thuis nog wat drinken? Horen ze bij de deur......Als jullie dat doen, haal ik mijn kaartspel ook niet!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: Augustus 19, 2007, 11:17:27 » |
|
Een boer loopt met zijn knecht op het land! Maar de boer zakt tot zijn knieƫn in de modder zegt hij tegen zijn knecht, ga jij mijn laarzen even halen! Dus de knecht naar het gaat de laarzen halen en ziet de 2 dochters van de boer lopen, en zegt tegen die dochters: ik mag met jullie allebei naar bed van jullie vader! De dochters kijken hem geschokt en verwonderd aan! Jaja zeggen de dochters en de knecht zegt, ik zal het nog eens vragen dan horen jullie het zelf! De knecht roept naar de boer, ...MOET IK ER 1 OF 2 PAKKEN? Roept de boer terug,....ALLEBEI NATUURLIJK! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: Augustus 19, 2007, 11:22:24 » |
|
Een duitser zit in amsterdam op een terras! Verder op zit een nederlander! zegt die duitser, wat is het rustig hier! Zegt die nederlander: het is vandaag 4 mei, en de meeste nederlanders herdenken de honderdduizenden doden uit de 2de wereld oorlog! zegt die duitser, honderdduizenden?? bij ons waren het miljoenen!! Zegt die nederlander: Ja, dat vieren wij morgen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: Augustus 19, 2007, 11:24:08 » |
|
2 domme blondjes zitten samen te kletsen. zegt de 1 tegen de ander: ik heb gister een zwangerschaps test gedaan! Die ander: En waren het moeilijke vragen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: September 03, 2007, 03:54:27 » |
|
2 prostituees zitten samen aan de koffie, vraagt de ene aan de ander: wat vraag jij eigenlijk aan sinterklaas? zegt die ander: Hmm net als aan alle anderen 100 euro! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: September 03, 2007, 03:56:27 » |
|
Wat is de overeenkomst tussen vrouwen en kikkers? antw: ze kwaken aan 1 stuk door, hebben altijd koude voeten en zijn bang voor de ooievaar! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: September 03, 2007, 04:01:47 » |
|
2 vrienden hebben net examen gedaan op school! de 1 is geslaagd de ander is gezakt! zegt de 1 tegen de ander:weet jij het verschil tussen gratis en voor niets? zegt die ander die gezakt is: Hmm ik zou het zo niet uit kunnen leggen! zegt die ander: Nou luister, ik ben gratis naar school geweest en jij voor niets! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: September 03, 2007, 04:07:03 » |
|
Een jongen en een meisje liggen samen in een weiland, opeens klimt er een stier achter op een koe! De jongen kijkt gespannen het meisje aan, en vraagt: Zal ik dat ook eens doen? zegt dat meisje: Och, maakt mij niet uit! het zijn mijn koeien toch niet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: September 03, 2007, 04:08:56 » |
|
Wat gebeurd er als je een oilfant met een mol kruist?
Een puinhoop in je achtertuin!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: September 03, 2007, 04:15:51 » |
|
3 muizen zitten elkaar sterke verhalen te vertellen. zegt de eerste muis: Ik heb gisteren klem gezeten in een muizenval heb 6 gebrokken ribben, gebroken kaak en een ingeklapte long maar ben gewoon weer op pad gegaan vandaag. zegt de 2de muis: och dat is nog niets, ik heb gisteren alle soorten ratten en muizengif opgegeten die ik kon vinden, en ik merk er niets van! zegt de 3de muis: Oei oei is het al zo laat? Sorry maar ik ga nu snel naar huis, ff de kat verkrachten! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: September 04, 2007, 08:42:34 » |
|
Wat moet je doen als je schoonmoeder aangeschoten door de tuin loopt? ................ ................ Nog een keer schieten! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: September 04, 2007, 08:08:24 » |
|
Een hele oude man zit in de trein tegen over een punker met een enorme hanenkam. De oude man zit continue naar de hanenkam te staren, en de punker begint het een beetje vervelend te vinden, en vraagt geirriteerd: kun je het zien ouwe? Nou zegt die oude man, ik heb jaren geleden een kip geneukt en volgens mij ben jij mijn zoon! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: September 04, 2007, 08:18:58 » |
|
Een man zit op een solicitatie gesprek. Maar hij heeft 1 gebrek, hij knipoogt continue! De functie waarop hij sollliciteerd is leraar nederlands op een meisjes school. De direkteur wijst de man op het probleem van het knipogen tijdens de lessen! De man verteld dat het knipogen over gaat als hij een aspirine neemt! En om dat te bewijzen gaat de man op zoek in zijn zakken naar een aspirine. Tot grote verbazing van de direkteur haalt de man heel veel condooms uit zijn zakken maar nog geen aspirine. De direkteur vraagt om de reden van al die condooms want hij vind een leraar met zoveel condooms in zijn zakken niet geschikt om voor een klas met meisjes te staan! De man antwoord daarop: Gaat u maar eens naar de drogist en bestel al knipogent een doosje aspirine! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|