|
jivago
|
 |
« Gepost op: April 13, 2008, 08:46:58 » |
|
Hallo beste clubleden,
Een van onze leden heeft mij gevraagd wanneer wij een tornooi gaan spelen,graag jullie reakties dan weet ik wie er voorstander van is ok?
Bedankt en groetjes CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 21, 2008, 07:34:40 » |
|
Club duo tornooi is uitgebreid we hebben 4 duo's:
Duo A CJ64-vincent
Duo B Tgbl-phlippe
Duo C bosnier-elvis
Duo D schaak-nicol
Ik hoop dat dit aanzet tot actie's!
Veel geluk en plezier met dit tornooi!
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 24, 2008, 03:12:38 door jivago »
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 26, 2008, 11:37:32 » |
|
Beste club leden het indelen van duo's is misschien nog niet zoals het moet zijn qua rating verhouding maar eens we hier op punt staan met de rating dan krijgen we een juist beeld van de rating,ik heb een paar veranderingen moeten doorvoeren maar ons volgend tornooi(indien genoeg interesse) zullen de duo's misschien anders liggen of wie weet gaan we naar trio's of en word onze club nog groter dan worden het misschien wel viertallen who knose laat maar iets weten of men vertelle het voort ok?
MVG CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
schaak
Pion
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 27, 2008, 05:23:13 » |
|
beste,
kunnen we bv geen clubkampioenschapspelen, vb iedereen speelt eens tegen iedereen met bv 2 uur 40 zetten en dan nog 1 ko . We spreken dan onderling af wanneer de partij start
gr schaak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 27, 2008, 06:27:47 » |
|
Ik geloof niet dat iedereen daar van houd ,spelen tijd gebonden? je zult de reakties moeten afwachten of een stemming of poll houden.
Gr.CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 05, 2008, 08:50:22 » |
|
Nieuw clubtoornooi! -------------------------
chesspub Knock-out!: ---------------------------
bosnier - Nietduur 0-1 Nietduur - bosnier 1-0 gianni - schaak 0-1 schaak - gianni 1-0 tallihoo - T-RA 1-0 T-RA - tallihoo 0-1 Nicol - retro retro - Nicol edfred - zwarte ridder 1-0 (z.Ridder opgave en club verlaten) zwarte ridder - edfred 0-1(z.Ridder opgave en club verlaten) WildePostduve - elvis 0,5-0,5 elvis - WildePostduve 1-0 phlippedrum - tweety66 1-0 tweety66 - phlippedrum 0-1 blackscorpion - Vincent... 1-0 (Vincent club verlaten) Vincent... - blackscorpion 0-1 (vincent club verlaten) Michael - rikketik 0-1 rikketik - Michael 1-0 Waldrast-CJ64 1-0 CJ64-Waldrast 0-1
Groetjes CJ
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 06, 2008, 11:49:47 door jivago »
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 05, 2008, 09:14:08 » |
|
Ter aanvulling van KO tornooi
Bij een remise partij word deze herspeeld maar dan met een tijds limiet!
Deze laatse moet nog bepaald worden.
MVG CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 05, 2008, 09:53:32 » |
|
Aanvulling KO 8 winnaars gaan naar 2e ronde (kwart finale) 4 winnaars gaan naar 3e ronde (halve finale) 2 winnaars gaan naar 4e ronde (Finale) ----------------------------------------------------------------------------- 8 verliezers zullen op hun beurt met een verliespool starten die nadien uitgebreid word ..................... ----------------------------------------------------------------------------- Uiteindelijk zal er 1 winnaar zijn en 1 verliezer(winnaar) die dan 1 time game zullen spelen. Ik hoop aan dit eind resultaat te komen?  MVG CJ
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 05, 2008, 10:19:55 door jivago »
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 02, 2008, 07:29:14 » |
|
Zwarteridder heeft club verlaten,KO tornooi is uitgebreid met de volgende wedstrijden,wegens 4 nieuwe leden: Michael-rikketik rikketik-Michael waldrast-goudbloem}vervangen door Waldrast-CJ64 goudbloem-waldrast}vervangen door CJ64-Waldrast goudbloem vertrokken met de wind.................... Ook vincent heeft onze club verlaten. Voor deze nieuwkomers raadpleeg ons clubforum! veel succes voor onze nieuwkomers!  MVG CJ
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 11, 2008, 08:35:11 door jivago »
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 08, 2008, 06:29:36 » |
|
Duo tornooi is zo goed als rond ,maar we mogen nu al stellen dat het duo:schaak-nicol de grote overwinnaars zijn met geen enkele verlies partij!proficiat !!!!!!gewoon te sterke combinatie, zal in de toekomst op gelet worden!Aan iedereen bedankt voor jullie geleverde inspanningen om ons eerste tornooi tot een goed einde te brengen,ik vind het geslaagd ondanks enige tegenslagen door afzeggingen of opgaves.Nogmaals bedankt aan iedereen en proficiat voor onze winnaars.!Niet getreurd voor de verliezers ,je hebt ervaring opgedaan en dat is ook een vorm van winst vergeet dat nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVG CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 08, 2008, 06:31:08 » |
|
Ons knokout tornooi is volop aan de gang en het is dan ook nog ff wachten op de 2e ronde,zowel voor winnaars als verliezers ok?Niet getreurd er komt nog meer!!!!!!!!
Groetjes CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 18, 2008, 08:00:47 » |
|
winnaars duo tornooi : ---------------------------- Gouden medaille toegekend aan het duo "schaak-nicol" overwinnaars van ons duo tornooi, gefelliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Aan alle deelnemers mijn dank voor je deelname!!!!!!!!!!!!!!!  MVG CJ
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 22, 2008, 10:26:46 » |
|
Deelnemers voor volgend tornooi kunnen hier inschrijven: Gewoon op wijzig klikken en Uw naam bij schrijven en verzenden ok?Heb reeds enkele namen toegevoegd.  Deelnemers: ---------------- blackscorpion bosnier edfred michaelb phlippedrum rikketik schaak nicol elvis waldrast N.B.Momenteel hebben wij 20 leden dus minstens 16 moet kunnen!  Email of persoonlijk bericht mag ook dan voeg ik naam toe ok? MVG CJ
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 31, 2008, 09:39:24 door jivago »
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: September 02, 2008, 11:03:50 » |
|
KO tornooi 2e Ronde: --------------------------- Winnaars: ------------- Nietduur schaak tallihoo edfred phlippedrum blackscorpion rikketik waldrast
Verliezers: ------------- bosnier gianni T-RA tweety66 michaelB CJ64 wildepostduve retro
Word verder aangepast voor 2erond
MVG CJ
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 30, 2008, 05:19:34 door jivago »
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|
jivago
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: September 02, 2008, 11:28:05 » |
|
Uitslag duo tornooi: ------------------------------ Eind Ranschikking: ------------------------------ 1.Duo D schaak-Nicol 9 1/2p 2.Duo C bosnier-elvis 7 1/2p 3.Duo B Tgb1-phlippedrum 4p 4.Duo A CJ64-vincent-hanff 2P Commentaar: Duo A opgave van vincent Duo B opgave van tgb-1 Bedankt aan alle deelnemers en nogmaals dikke proficiat aan het overwinnings duo "schaak-nicol" zij hebben een goude medaille ontvangen.Iedereen mijn dank voor de geleverde inspanningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  MVG CJ 
|
|
|
|
|
|
Best regards CJ
|
|
|
|