Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Overzicht toernooien (clubs inkluis)
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Overzicht toernooien (clubs inkluis)  (gelezen 4655 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Gepost op: April 12, 2008, 02:51:05 »

Heb even een nieuw topic aangemaakt om te proberen de verschillende tornooien te groeperen in een centraal overzicht.

Zodoende kan men makkelijk zien wat er gaande is en beter kiezen waaraan m'n al dan niet wenst deel te nemen.

Op dit moment heb ik echter alleen maar de info van het forum gehaald. Dus gelieve bij te vullen wat er nog niet zou vermeld zijn.

Hoop dat jullie het even nuttig vinden als ik. De rangschikking is per aanvangdatum tornooi. De einddatum is een (hele) ruwe schatting.

als je op het beeldje klikt kom je op een spreadsheet..kan het eventueel editeerbaar maken door clubleiders bvb

legende
F= formule (all= iedereen vs iedereen , res= volgens resultaat, ran= volgens ranking)
P= players (= aantal plaatsen deelnemers)
T= totaal aantal partijen
S= max aantal partijen tegelijk
G= aantal groepen/poules
« Laatste verandering: Mei 12, 2008, 08:45:37 door Yokozuna » Gelogd
eminem
Loper
**

Geslacht: Man

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 12, 2008, 03:56:15 »

Hey yokozuna,
dit is echt wel mooi hoor wat je hier weer maakt!!
Waarschijnlijk maak je dit via excel, maar hoe zet je ook zulke tabel op de pagina zelf?
Ik bedoel dan niet een bijlage maar gewoon de tabel direct zien?
mvg,
simon
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: April 12, 2008, 04:43:27 »

Bedankt dat je het "mooi" vindt, nu nog zien of het echt dient..en als het moet dienen moet het volledig zijn.

Dus indien een forumbezoeker een ontbrekend tornooi ziet gelieve dit hier dan te melden. Zal het toevoegen.

=========================

het exceldocument staat niet op het forum, er is enkel de link achter het prentje, als je het wil zien moet je op de prent klikken

principe is hetzelfde als voor een gewone link, gewoon dat je op een prentje klikt ipv tekst

(url=http://exceldocument)(img)http://prentje(/img)(/url)

ps: de haakjes vervangen door rechte haakjes
ricardo425
Loper
**

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: April 12, 2008, 05:54:39 »

Vind ik ook heel nuttig. Proficiat, er zijn hier toch echte experts onder de leden.

Voor het lente tornooi zijn de inschrijvingen nog niet afgelopen. De einddatum is 13/04. Dan pas zal ik weten hoeveel deelnemers er zijn.
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: April 12, 2008, 10:34:12 »

Ja, sorry, had reeds een schatting ingevuld. Zal trouwens qua deelnemers het grootste tornooi zijn recentelijk (ooit?) georganiseerd zo lijkt!

Nu reeds 44.
dilleke
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: April 17, 2008, 10:05:47 »

Clubtornooien Bolero ( in opbouw ) .

Ko - tornooi:   Naam /Doorbollen - rechtstreekse uitschakeling - 1 maand per speler  - enkel winnaars gaan door - zonder rating - start 1 mei 2008 - eind  Augustus 2008. Bij remise partij van beide 15 min om te zien wie door gaat naar volgende ronde - 10 actieve partijen , moet niet zijn beĆ«indigd.

Clubkampioenschap Bolero: zonder tijd - Max..3 reeksen ( A reeks & B reeks & C Reeks ) - 12 deelnemers per reeks - iedereen tegen iedereen -  ( 10 partijen lopend )  - met raiting.

Test tornooi : nog geen naam - iedereen tegen iedereen - 1maand per speler - met rating - in reeksen naargelang de deelnemers - Doel : 12 deelnemers per reeks - Geschikt om Club klassement te  kunnen maken.

Snelschaak ( rapid )  -  even uit  leven  ( fun ) -  10 min per speler - zonder rating - geen start data.

zo was niet eenvoudig....

Crocodille
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: April 18, 2008, 08:47:05 »

Bedankt voor de nieuwe input. Bovenstaande tabel (op prentje klikken) is ondertussen up to date. De Bolerotornooien zijn de enige (door mij gekende) met open inschrijvingen op dit moment.

Zie hieronder nog de beknopte versie. Op het clubgedeelte van het forum de meest actuele updates.

Place   Name   Tempo   Begin   
t schaakske   CK 2008   max   01-11-2007   
Shahmata   wintertornooi   1 maand   15-12-2007   
Main   Schaakclub T   2 weken    30-12-2007   
Shahmata   KO tornooi 1   max   20-01-2008   
Shahmata   KO tornooi 2   max   20-01-2008   
Main   Knock-Out T   1 maand   01-02-2008   
Shahmata   KO tornooi    max   12-02-2008   
Main   Blitztournooi   1 week   22-03-2008   
Shahmata   lentetornooi   max   20-04-2008   
Bolero   bollekestest   max   19-04-2008   
Bolero   Doorbollen KO   1 maand   01-05-2008   
Bolero   snelschaak   10 min   01-06-2008   
Bolero   CK 2008   max   01-06-2008   

Wel belangrijk/interessant om op te merken dat het "bollekestest" tornooi dat morgen start automatisch alle leden van de club (Bolero) zal beslaan. Dit is een nieuwe manier van werken.
ricardo425
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: April 18, 2008, 06:16:35 »

Door het wegvallen van spelers met een dubbel account klopt het aantal deelnemers niet meer bij het lentetornooi.Ik heb nu 33 deelnemers en hoop nog tot 36 te geraken. In elk geval start het tornooi op de voorziene datum (20/04). Wil jij dit veranderen Yokozuma?
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: April 18, 2008, 11:19:53 »

Is bij deze gebeurd. Succes voor de 3 laatste

ps: yokozuNa met een n
ricardo425
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: April 19, 2008, 06:56:49 »

Vandaag zijn de nieuwe reeksen aangemaakt voor het Lente tornooi dat morgen van start gaat.
Er zijn 40 deelnemers en onderverdeeld in 4 reeksen. Kijk eens of ik dit goed veranderd heb.

Bedankt Yoko
« Laatste verandering: April 19, 2008, 07:01:03 door ricardo425 » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Overzicht toernooien (clubs inkluis)
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte