Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  't Schaakske (Moderator: Mactaris)  |  Topic: Wegvallen toernooipartijen
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Wegvallen toernooipartijen  (gelezen 1397 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: April 09, 2008, 05:27:49 »

Beste,

Ik maak hier even een topic rond het wegvallen van toernooipartijen, omdat het hier werd aangehaald.

Het vreemde is dat ik in de code niets foutief vind... er staat duidelijk dat club toernooipartijen moeten worden genegeerd...

Daarom zou ik graag om wat extra informatie willen vragen:

Wanneer worden de partijen precies verwijderd? (na 21 dagen zonder zet? Of op willekeurige momenten? Of nog iets anders?)
Gebeurt het altijd dat toernooipartijen na een tijd automatisch verdwijnen?
Zijn er nog andere specifiteiten die je kunt vermelden?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Hopelijk wordt dit vervelende probleem zo snel mogelijk gelocaliseerd en opgelost.

Groeten,

Geoffrey  Knipoog
eminem
Loper
**

Geslacht: Man

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 09, 2008, 06:08:31 »

Ik weet er zelf ook niet zoveel over, ik denk dat de partijen vanzelf zullen verdwijnen na 21 dagen of na een maand zoals bij de afgelopen partijen op schaakclub.net. Dit is best vervelend maar gelukkig heb ik alle resultaten nog kunnen terugvinden waardoor ik me nu toch geen zorgen meer maak, maar dit kan natuurlijk wel handig zijn om dit in de toekomst te voorkomen.
Meer kan ik hier helaas niet over vertellen omdat ik er nu eenmaal niet meer over weet  Droevig

met vriendelijke groeten,

simon
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  't Schaakske (Moderator: Mactaris)  |  Topic: Wegvallen toernooipartijen
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte