Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  't Schaakske (Moderator: Mactaris)  |  Topic: clubkampioenschap 2008
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: clubkampioenschap 2008  (gelezen 2267 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
eminem
Loper
**

Geslacht: Man

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: April 08, 2008, 08:18:54 »

Het clubkampioenschap is al heel ver gevorderd en ik vind het tot nu toe een zeer mooi toernooi en dit loopt dus stilaan op z'n einde. Ik vind het alleen jammer dat de partijen van de toernooien zomaar verdwijnen en het is nu voor mij zeer moeilijk om de resultaten vast te leggen, ik zal er nu veel werk van maken en zal dan eens proberen de tussenstanden te maken  Knipoog

met vriendelijke groeten,

simon
ricardo425
Loper
**

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: April 08, 2008, 08:47:39 »

Dat is zo, ik probeer toch twee keer per week de tussenstanden bij te houden.
Wat ook de reden kan zijn dat de partijen verdwijnen is dat er gedurende  21 dagen geen zet is gebeurt. Dan verdwijnen de partijen.
Daarom bekijk ik ook  of de leden uit mijn club regelmatig zetten doen. Al de spelers die niet verder doen verwijder ik gewoon uit mijn club. Misschien een harde aanpak maar zo weet ik wie bereid is om tornooien te spelen en er zich voor inzetten.

Groeten ricardo425
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: April 08, 2008, 09:49:04 »

Het is niet de bedoeling dat de toernooipartijen verdwijnen... ik ben er nog niet helemaal uit wat de oorzaak precies is, maar ik probeer het in elk geval zo snel mogelijk op te lossen!!
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: April 09, 2008, 02:23:52 »

Hallo beste leden,
hier heb ik al een tabel in bijlage gemaakt van de A poule van het clubkampioenschap, de andere poules zullen zo volgen. Ik heb in deze poule wat moeten aanpassen omdat foel amsterdam niet meer in de club speelt en op de site, ik heb dan ook zijn naam verweiderd en de partij die de speler normaal tegen foel amsterdam moest spelen, heb ik dus in het geel gezet...

Ik hoop dat dit een beetje overzichtelijk is. Verder wil ik nog ff vermelden dat er maar twee partijen niet meer afgewerkt moeten worden in deze poule.

* tussenstandenschaken.xls (16 KB - gedownload 115 keer.)
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: April 09, 2008, 06:11:30 »

Beste spelers,

poules B en C zijn nu ook helemaal upgedatet, ik heb dit zo goed mogelijk proberen te maken om het wat overzichtelijk voor jullie te maken. Er moeten nog enkele partijen gespeeld worden, maar de winnaars zijn in iedere poule wel al bekend. Hopelijk zullen de laatste partijen snel afgehaspeld worden :-)
Poule B is al helemaal afgewerkt, hopelijk volgt de rest dus snel  Knipoog

met vriendelijke groeten,

simon

PS: Kijk naar de bijlage om de standen en de uitslagen overzichtelijk te kunnen zien...

* tussenstandenschaken.xls (20.5 KB - gedownload 112 keer.)
ricardo425
Loper
**

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: April 09, 2008, 06:30:56 »

Ik heb dit alles eens goed bekeken en vind het overzichtelijk.  Knipoog
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: April 09, 2008, 07:31:35 »

Ik heb dit alles eens goed bekeken en vind het overzichtelijk.  Knipoog

Ahn bedankt Richard voor je reactie, nu ben ik er zeker van dat de mensen het wel zullen begrijpen Lachebek
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  't Schaakske (Moderator: Mactaris)  |  Topic: clubkampioenschap 2008
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte