Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  Waterland (Moderator: dandoo)  |  Topic: Nieuwe spelers moeter eerst qualificeren alvorens meedoen aan een toernooi?
Poll
Vraag: Moeten nieuwe spelers zich eerst kwalificeren?
Ja, minimaal 5 partijen gespeeld - 7 (70%)
Ja, eerst actief worden - 0 (0%)
Speciaal toernooi voor maken - 3 (30%)
Nee, op zwarte lijst plaatsen - 0 (0%)
nee, gewoon niet meer indelen - 0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 8

Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Nieuwe spelers moeter eerst qualificeren alvorens meedoen aan een toernooi?  (gelezen 1840 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
dandoo
Moderator
Pion

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: April 07, 2008, 04:33:37 »

Het komt helaas voor dat spelers zich wel opgeven, maar toch niet spelen. Dat is niet leuk voor de actieve spelers. Hoer gaan we dit binnen Waterland aanpakken?
ricardo425
Loper
**

Geslacht: Man

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: April 07, 2008, 08:59:59 »

Ik denk dat de beste manier is om ze eerst 5 partijen te laten uitspelen om te kunnen deelnemen aan tornooien. Dat merk je soms ook op andere schaak sites. Ik heb zelfs de indruk dat er nadien meer gespeeld word, maar natuurlijk kan hetzelfde probleem zich weer voordoen.
Daarom laat ik het in mijn club zoals het nu is en wanneer ik regelmatig controle maak van hoeveel elke speler voldoende speelt of online is, kan ik deze verwijderen naar mijn zin als voorzitter.

Dus mijn stem gaat naar 5 partijen spelen vooraleer deelnemen aan een tornooi
pettepol
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 04, 2008, 05:35:13 »

Nieuwkomers eerst een afzonderlijk tornooi(tje) laten spelen met een zekere beperking in tijd (vb 1 maand per partij - om de zaken niet te lang laten uitlopen) vind ik het beste.
tomdeplus
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 20, 2011, 12:32:30 »

hallo ik ben, een nieuwe speler elleen is het mij niet helemaal duidelijk waar ik mensen kan uitdagen nu ik lid ben van club waterland graag wat uitleg dank u groeten Tom De Plus tom.deplus85@hotmail.com
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  Waterland (Moderator: dandoo)  |  Topic: Nieuwe spelers moeter eerst qualificeren alvorens meedoen aan een toernooi?
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte