Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  Topic: Bericht aan de clubleiders
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Bericht aan de clubleiders  (gelezen 2753 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: April 04, 2008, 02:20:46 »

Beste clubleiders,

Jullie kunnen op het forum voortaan een eigen kamer openen voor jullie club. Hierin kunnen jullie dan medelingen posten en gesprek voeren met de leden.

Stuur hiervoor een verzoekje via PM of E-Mail (geoffrey@schaakforum.net) met de naam van je club en je nicknaam op het forum. Je wordt zelf moderator van je eigen kamer.

Er wordt ook een mogelijkheid toegevoegd om een link naar je kamer te plaatsen op je clubpagina op Schaakclub.net .

Hopelijk verloop de communicatie met de leden op deze manier een stuk makkelijker.

Succes!!

Groeten,

Geoffrey  Knipoog
ricardo425
Loper
**

Geslacht: Man

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: April 06, 2008, 10:17:49 »

Vind ik een zéér goed initiatief, al is het maar om de communicatie te verbeteren tussen de leden en clubleiders.

Proficiat Geoffry   Knipoog
dilleke
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: April 06, 2008, 11:44:59 »

Dat is wat het volgens mezelf een als grote verbetering kan worden genoemd, nu is het geen en terug berichten van de Clubleider en Clubleden overbodig alles kan via het clubforum.

Dank voor de inbouw,ik ben gelukkig dat het er is . En denk dat ik niet zal alleen zijn.

Geoffery
tompovich
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: November 12, 2008, 08:25:22 »

Neen inderdaad !  een handig dingetje zo'n kamer zeker voor de grotere clubs aangaande ledenaantal 
King patrick
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: November 22, 2011, 09:17:55 »

Hallo Geoffrey (of iemand anders die me kan helpen),

graag zou ik voor mijn club Denk na voor je zet ook graag een eigen kamer willen openen. Wie kan hiervoor zorgen???

Gr. Patrick.
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Clubs  |  Topic: Bericht aan de clubleiders
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte