Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: partij tegen Tommie82
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: partij tegen Tommie82  (gelezen 2474 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
silver
Pion
*

Bekijk profiel
« Gepost op: April 22, 2007, 09:47:25 »

Mijn partij tegen tommie82 waar ik achtersta, heb ik mijn tegenstander schaak gezet om zo een stuk terug te kunnen nemen, maar telkens doet hij dezelfde zet waaronder ik ook steeds hem terug schaak zet om remise uit te lokken waar ik recht op heb, na drie keer steeds dezelfde zet te doen. Heb remise aangeboden maar dat heeft ie geweigerd. Begint die tot mijn verbazing mij uit te schelden voor schijtbelg en voor irritante speler! Zegt veel over die persoon zelf. Maar goed. Hoe kan ik alsnog remise krijgen in dit geval?

------------------------------------------------------------

Silver
tompovich
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 23, 2007, 12:41:55 »

tja remise door 3 veld repetitie of eeuwig schaak wat  als je nog een keer of 10 schaak zet ook een optie is is gewoon remise volgens de regels stuur een bericht naar verantwoordelijke en vraag om remise .
Holland-duck
Loper
**

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 28, 2007, 10:51:37 »

Hmmm   schelden!  partij beeindiggen denk ik!  jammer voor de punten maar het moet leuk en sportief blijven!  toch?  Hou de eer aan jezelf en maak er wat leuks van!!  misschien een idee voor de webmaster om vervelende, scheldende spelers te verwijderen van de site!  Maar dit hoeft niet nodig te zijn lijkt mij!  Los het op een volwassen manier op!

grt Erwin
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 29, 2007, 12:58:20 »

Voor zover ik me kan herinneren werd deze speler inderdaad geschorst van de website...

Dergelijke zaken worden niet geduld op Schaakclub.net... het moet leuk blijven voor iedereen!! Daarom ook dat dergelijke spelers zonder voorafgaande verwittiging uit de database worden geschrapt!!
Ge
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 01, 2007, 12:11:23 »

De topic is dan wel niet meer zo recent, maar graag wil ik hier ook graag reageren. Enige tijd geleden heb ik ook tegen Tommie82 gespeeld en ook ik kreeg allerlei scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd. Aanleiding was dat ik een terugzet vroeg en die niet kreeg. Hij schreef dat hij niet aan terugzetten deed, ik vond/vind dat jammer aangezien we niet om een of andere prijs spelen dus zei hem dat ook waarop allerlei scheldwoorden mijn kant uitvlogen.

Heb dan maar de eer aan mezelf gehouden en de partij beeindigd.

Jammer dat er ook zo'n spelers op de site actief zijn

Groetjes
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 01, 2007, 12:40:43 »

De topic is dan wel niet meer zo recent, maar graag wil ik hier ook graag reageren. Enige tijd geleden heb ik ook tegen Tommie82 gespeeld en ook ik kreeg allerlei scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd. Aanleiding was dat ik een terugzet vroeg en die niet kreeg. Hij schreef dat hij niet aan terugzetten deed, ik vond/vind dat jammer aangezien we niet om een of andere prijs spelen dus zei hem dat ook waarop allerlei scheldwoorden mijn kant uitvlogen.

Heb dan maar de eer aan mezelf gehouden en de partij beeindigd.

Jammer dat er ook zo'n spelers op de site actief zijn

Groetjes

Er zullen altijd zulke spelers blijven bestaan, het beste is om er niet op te reageren en gewoon de partij spelen, nu heb je hem zijn plezier gegund omdat hij nu won, je mag je echt niet laten doen, natuurlijk moet je je niet verlagen tot zijn niveau, vind het wel zeer goed van je dat je het hier op het forum vermeld.
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: partij tegen Tommie82
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte