Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Clublokaal  |  Topic: [Toernooi] Schaakacademie organiseert schaaktoernooi !!
Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: [Toernooi] Schaakacademie organiseert schaaktoernooi !!  (gelezen 3003 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Februari 20, 2008, 08:59:01 »

Beste schakers,

De Schaakacademie Waregem organiseert binnenkort een schaaktoernooi!!  Cool

Het toernooi wordt ingedeeld in drie reeksen, en dus toegankelijk voor zowel beginners als gevorderden.

De beginners krijgen eerst 20 minuten schaakles. Daarna kunnen zij een partij spelen.
In de andere reeksen wordt gespeeld met elk 40 min. K.O.

Iedereen speelt eens met wit en eens met zwart tegen elkaar.  Lachen

Er wordt gespeeld op vrijdagavond, start om 20u en einde om 22u. Er wordt elke week geschaakt.

Inschrijven en extra inlichtingen bij Lionel, nr. 056-603832

Inschrijven voor 29 februari.

Het toernooi start op 7 maart en duurt tot einde mei.

De toernooien bij de Waregemse Schaakacademie zijn altijd heel gezellig, en er wordt gespeeld in een vriendschappelijke sfeer en niet in een competitieve sfeer. Fair-play, de vriendschap en de gezelligheid is het belangrijkste!!

Dit is absoluut een aanrader voor wie het ziet zitten wekelijks eens tot in Waregem te komen voor een aangename schaakpartij! En ook een ideale gelegenheid om eens andere spelers van de site te ontmoeten!!

Succes aan alle deelnemers!!  Lachen

Groeten,

Geoffrey  Knipoog
« Laatste verandering: Februari 21, 2008, 12:17:12 door Geoffrey » Gelogd
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 20, 2008, 09:05:36 »

Hey Geoffrey,
ik zie dat zitten om misschien wel te komen, maar het belangrijkste ben je vergeten  Lachen
Wanneer precies is het toernooi?
mvg,
simon
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 20, 2008, 09:13:28 »

Oh sorry, had niet goed gelezen  Ik weet het niet
Binnenkort dus  Knipoog
Hopelijk niet als er examens zijn, want ik ben altijd in voor een schaakpartijtje!!  Knipoog
ricardo425
Loper
**

Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 20, 2008, 09:21:16 »

Dat vind ik nu eens een mooi initiatief. Leuk om leden van de schaak site te ontmoeten en onderling eens een partijtje schaak te spelen. We vernemen het wel wanneer deze zal doorgaan.

Groeten
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 20, 2008, 09:44:50 »

Dat vind ik nu eens een mooi initiatief. Leuk om leden van de schaak site te ontmoeten en onderling eens een partijtje schaak te spelen. We vernemen het wel wanneer deze zal doorgaan.

Groeten
Ja idd, en ik denk persoonlijk ook dat er veel mensen zullen afzakken naar het toernooi, meestal zijn de toernooien competitief maar in dit geval niet dus zal het eens een grote troef zijn voor de beginners tot de gevorderden.
Geoffrey
Paard

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 21, 2008, 12:17:47 »

Het toernooi start op 7 maart en duurt tot einde mei.

Inschrijven kan tot 29 februari.

Succes!
maxiache
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 21, 2008, 03:30:11 »

C&D klassers kunnen op 22 en 24 maart (paaszaterdag en maandag) terecht in Gent bij de KGSRL.
Twee reeksen: onder de 1900 en onder de 1600 elo.
Info op www.kgsrl..be
kl1172
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 21, 2008, 05:40:52 »

Spijtig dat het zover weg is anders kwam ik zeker eens kijken.

In Geel (Geelse schaakkring) is er een amateurtoernooi bezig waar je als niet-clubspeler ook mag deelnemen. Erg leuk voor zo'n amateur als mezelf.

groet Lachebek
Kim
Yokozuna
Site Moderator
Paard

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: April 05, 2008, 12:43:12 »

Als ik me niet vergis zijn er al 5 avonden voorbij..slaat de formule zo een beetje aan? Is het de eerste keer dat jullie dit probeerden?

Ik vind het wel leuk bedacht van de 20 minutes les alvorens de partijen aan te vatten! Ben benieuwd of de respons even positief is als de indruk.

Ik heb een beetje gezocht op het net wier er achter deze club zat en twee dingen gevonden:
1) schaakclub luctor & emergo de "historische" club die onder het noemer ZWS met Zugzwang de interclubs speelt  --> geen info op de site aangaande dit tornooi
2) het schaaakpaardje plaatsnaam  + organistie jeugdschaak --> ook niets gevonden (behalve alerts in mijn antivirus)

Ook jammer dat er geen verwijzing is naar schaakclub.net & schaakforum.net..deze zijn toch uit de waregemse schaakacademie ontstaan, niet?
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Clublokaal  |  Topic: [Toernooi] Schaakacademie organiseert schaaktoernooi !!
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte