|
Dylan
|
 |
« Gepost op: Februari 15, 2008, 03:08:23 » |
|
Integenstelling tot eerdere berichten wordt wat mij betreft het lopende tournooi gewoon vervolgd en uitgespeeld. Er zijn wel wat problemen. Voor zover ik het nu kan overzien is er voor wat betreft de indeling gebruik gemaakt van een schema voor 12 spelers i.p.v. 13. Een probleem van technische aard dus en ik zal proberen dit zo goed mogelijk op te lossen.
Verder heb ik gemerkt dat er hier en daar grote bezwaren kleven aan de 15 minuten regel. Alhoewel ik de reden van invoeren van deze regel begrijp, ben ik van mening dat er meer nadelen dan voordelen zijn. Voor de nog aan te maken partijen in de volgende rondes zal deze regel dan ook uitgeschakeld worden. Voor wat betreft de lopende partijen wil ik de deelnemers vriendelijk, maar met klem verzoeken van deze regel géén gebruik te maken.
Van problemen bij reeds beëindigde partijen in ronde 1 t/m 3 heb ik niet automatisch bericht gekregen! Schroom dus niet om mij daarvan op de hoogte te stellen, zodat we kunnen zien wat daar eventueel nog aan te doen valt.
Oh ja, schroom vooral niet om goede ideeën te spuien over toekomstige tournooien.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 12, 2008, 08:44:32 door Yokozuna »
|
|
Je hoeft niet altijd alles te verklaren want voor je het weet verklaar je elkaar de oorlog
|
|
|
tompovich
Pion
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 15, 2008, 01:43:08 » |
|
u geeft blijk van veel inzicht !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 16, 2008, 04:40:29 » |
|
De kwestie partij-indeling. Op de tournooipagina ziet het er nog aardig overzichtelijk uit, maar in feite horen partijen in ronde 2 en 3 in andere rondes thuis. Geen probleem, uiteindelijk gaat iedereen elke tegenstander ontmoeten.
Ik ga het volgende doen: Komende partjen worden gestart zodra er een tegenstander beschikbaar is waar nog tegen gespeeld moet worden, ongeacht in welke ronde, met dien verstande dat niemand meer dan twee partijen tegelijkertijd speelt. Het tournooi krijgt zo een wat vlotter verloop.
Ik ga proberen iedereen ruim van te voren te berichten om welke partij het gaat en wanneer de starttijd is.
|
|
|
|
|
|
Je hoeft niet altijd alles te verklaren want voor je het weet verklaar je elkaar de oorlog
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 18, 2008, 03:03:18 » |
|
In groep A zijn een dusdanig aantal partijen beëindigd dat een aantal nieuwe gestart kan worden. Zonder steekhoudende bezwaren hiertegen zal ik deze over enkele dagen aanmaken. Hou dus de partijen in de gaten. Het gaat om de volgende partijen: jente - Edwin schaak - Dylan markeparkje - Dandoo maartenols - Eminem Gianni - Philos Nietduur - malekith
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 19, 2008, 11:49:17 door Dylan »
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 18, 2008, 11:16:36 » |
|
In groep B van het tournooi zijn er twee spelers die voor zover ik dat beoordelen blijbaar geen belang meer hebben. Het gaat om de spelers ferrie en schaakspeler. Er wordt niet gezet en niet gereageerd op berichten. Dit stoort en vertraagt het tournooi en is allesbehalve leuk voor de tegenstanders. Ik wil de betreffende spelers dan ook vragen om binnen twee dagen te reageren met een voorstel. Hoor ik niets dan lijkt het mij het beste om de betreffende spelers verder uit te sluiten van het vervolg van het tournooi. Verder kunnen in deze groep de volgende partijen binnenkort gestart worden: citadel - phimai ghschilder - jimbo blackscorpion - sjoerd maxiace - schakertje blackscorpion - Li marky - ghschilder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 20, 2008, 03:11:25 » |
|
Dinsdagavond zijn de aangekondigde partijen in groep A gestart. Woensdagavond volgen de partijen in groep B. Donderdag kunnen de volgende partijen in groep C van start: janslotman - bekkerwb planner - Rani Myst - planner bekkerwb - Meylum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 22, 2008, 05:21:57 » |
|
Wegens werkzaamheden aan de site is het aanmaken van partijen enigszins vertraagd, maar ... elk nadeel heeft zijn voordeel  want hierdoor kunnen aanmerkelijk meer partijen van start in groep C. Een wijziging dus, geplande aanvang: zaterdag. ukkie - planner ukkie - bekkerwb planner - schaakzul wervikaan - tweety66 janslotman - bekkerwb schaakmaster - meylum meylum - rani myst - tommie1982 myst - janslotman
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 22, 2008, 06:13:08 door Dylan »
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 23, 2008, 12:00:37 » |
|
Het schiet lekker op, en ik heb weer even gepuzzeld. In groep A kan er ook weer een komplete ronde van start. Weekend, dus ook zaterdag als startdag moet kunnen toch ? De partijen zijn: markeparkje - maartenols schaak - Gianni Nietduur - jente Edfred - malekith Edwin - Philos Dylan - Eminem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 23, 2008, 03:26:24 » |
|
Partijen groep B; start zondag: Elvis - Phimai Elvis - schakertje schakertje - Marky maxiace - Li maxiace - Sjoerd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 27, 2008, 05:17:13 » |
|
In groep C heeft tweety66 aangegeven wegens tijdgebrek liever te stoppen met het tournooi. De betreffende nog te spelen partjien zijn in het toernooischema aangegeven onder ronde 13. Deze hebben verder geen invloed op de ratingpunten. Nieuwe partijen, start DONDERDAG
groep C: tommie1982 - Meylum Rani - schaakmaster Rani - wervikaan
groep B: schakertje - citadel jimbo - Marky
groep A: edfred - Dylan Eminem - Dandoo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 07, 2008, 02:24:58 » |
|
Nieuwe toernooipartijen, start ZATERDAG 8 maart:
groep A: gianni - Edwin jente - Dylan Maartenols - schaak Eminem - markeparkje Philos - Maartenols
groep B: blackscorpion - maxiache citadel - blackscorpion (start 19-3 i.v.m vakantie citadel) Sjoerd - Li Li - schakertje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 10, 2008, 03:01:27 » |
|
In groep C merk ik dat Ukkie al een tijdje niet meer aktief is. Schijnbaar is ook zijn account verwijderd van de site. Ik zie dan ook niets anders dan deze speler uit het toernooi te verwijderen. Zodra u merkt dat een speler niet meer zet en alleen maar de partij laat verlopen op tijd dan hoor ik dit graag. Dit vertraagt het toernooi aanzienlijk.
Nieuwe partijen, start DINSDAG: groep A: markeparkje - Edwin dandoo - Nietduur
groep B: jimbo - blackscorpion
groep C: Meng53 - bekkerwb planner - Meng53
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 13, 2008, 04:47:06 » |
|
vlg. mij ben ik er weer uit :-) partijen, start VRIJDAG:
groep A: markeparkje - jente philos - eminem dandoo - schaak malekith - gianni edfred - jente nietduur - eminem dylan - malekith
groep B: marky - sjoerd marky - elvis maxiache - ghschilder elvis - ghschilder jimbo - phimai
groep C: bekkerwb - wervikaan planner - janslotman schaakzul - meylum schaakzul - schaakmaster
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evert30a
Pion
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 14, 2008, 11:30:00 » |
|
Ben ik op tijd voor een loepend toernooi.
Groetjes kennemer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dylan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 20, 2008, 01:41:26 » |
|
nieuwe partijen, start VRIJDAG 21-3:
groep A: Philos - Edfred Dylan - markeparkje eminiem - edwin
groep B: schakertje - blackscorpion ghschilder - schakertje blackscorpion - phimai Li - Jimbo maxiace - Jimbo
groep C: schaakzul - Myst tommie 1982 - janslotman
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maart 21, 2008, 01:00:22 door Dylan »
|
|
|
|
|
|