Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: toekomst schaakclub
Pagina's: [1] 2   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: toekomst schaakclub  (gelezen 4615 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kl1172
Loper
**

Bekijk profiel
« Gepost op: April 19, 2007, 10:29:24 »

Hey Geoffrey, ik vroeg mij af of in de toekomst schaakclub nog wordt uitgebreid met toernooi optie, team optie, ... zoals je bij chessmania had gedaan. Het zou deze gezellige site weer wat sterker maken!

groet  Lachebek
Kim
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 19, 2007, 04:05:33 »

Hey Geoffrey, ik vroeg mij af of in de toekomst schaakclub nog wordt uitgebreid met toernooi optie, team optie, ... zoals je bij chessmania had gedaan. Het zou deze gezellige site weer wat sterker maken!

Al deze opties zullen nog worden ingebouwd.

De toekomst van deze website ziet er zelfs nog een heel stuk beter uit!! Ik plan een website die gebruik maakt van AJAX om een heel stuk sneller te kunnen werken. Bovendien zal ook het herkennen van remise stellingen geautomatiseerd worden...

Verder denk ik er ook aan om een externe applicatie te programmeren om op de site te schaken.

Er is maar 1 probleem op dit moment: tijdsgebrek!  Ik weet het niet  (Daarom ook dat ik Chessmania.net heb overgelaten...)

Nog even afwachten dus...
kl1172
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: April 19, 2007, 05:12:41 »

Klinkt als muziek in de oren !!  Cool

Ik kijk er al naar uit !

groet  Lachebek
Kim
RDC1958
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 27, 2007, 07:59:32 »

Indien de optie er komt of klaar is , worden we er van op de hoogte gehouden via de schaaksite of moeten we het bekijken via het forum?
RDC1958
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: April 27, 2007, 08:01:15 »

Wat ik vroeger kon indien ik naar schaaknet ging werd ik automatich ingelogd nu moet ik me steeds opnieuw inloggen. Wacht op nieuws
RasG
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: April 30, 2007, 09:21:56 »

heb je aangevinkt dat ie je de volgende keer automatisch onthoud? anders miss eens alle cookies verwijderen en dan nog eens aanmelden.. (kun je met hitman pro scannen)
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 20, 2007, 11:19:40 »

Al deze opties zullen nog worden ingebouwd.

De toekomst van deze website ziet er zelfs nog een heel stuk beter uit!! Ik plan een website die gebruik maakt van AJAX om een heel stuk sneller te kunnen werken. Bovendien zal ook het herkennen van remise stellingen geautomatiseerd worden...

Verder denk ik er ook aan om een externe applicatie te programmeren om op de site te schaken.

Er is maar 1 probleem op dit moment: tijdsgebrek!    (Daarom ook dat ik Chessmania.net heb overgelaten...)

Nog even afwachten dus...

em hoe doe je dat in blauw Verbaasd

en het zou geweldig zijn als dit er ook komt
ik ben fanatieke schaker op chessmania maar helaas sinds de canadees de site heeft ovegenomen stappel problemen op de server legt er vaak uit , spelers kunnen niet meer zetten of partijen in komen , schaakprogramma gebruik word groter en groter, de sfeer word minder , plus dat er dus ook spelers zijn die dus een manier hebben gevonden om met dubbel account te spelen, ik was er een beetje achteraan gegaan en kwam er dus zo achter dat spelers via andere email of hotmail adres gewoon dus een tweede account konden maken, nou ben ik totaal anti schaakprogramma en had ik al minder zin om nog te schaken tegen spelers die dus niet zelf kunnen denken als je al bekijkt dat er bij chessmania in de top 10 zeker 2 staan die dus niet zelf kunnen denken is dit behoorlijk triest , ik ben hier niet super bekend omdat ik hier niet veel schaak inverband toen chessmania kwam dat ik daar helemaal te gek over was inverband met teams en toernooien, vele hier op de site die ook op chessmania komen weten wel wie ik ben, zo ga ik goed om met ronny en eminem en kl1172, maar goed ik begin nu te hard va stappel want we hebben het over de toekomst van deze site
het zou super zijn met teams ik ben al een team aan het vormen met ronny en eminem ook al is er nog geen eens een team we hebben al een team,
maar geoffrey zou er niet iets zijn wat je kan doen tegen dubbel account want denk dat dat hetzelfde gaat als op chessmania aangezien je bijde sites heb gemaakt, mischien via ip adres dat je het zo ken controleren, wat betreft schaakprogramma dat blijft onkruid op online schaken of je zou op tijd moeten gaan schaken met 10 a 20 minuten per partij, en bewijs maar eens met harde bewijzen dat iemand met programma speelt,
ik ben op dit moment me partijen aan het afbouwen op chessmania ik heb het er helemaal gehad, het schaken is een hobby en voor plezier en training voor mij dan in iedergeval, hoe het op chessmania gaat lijkt het wel of er een oorlog aan de gang is daarzo iedereen loopt elkaar maar te beschuldigen of op dingen te wijzen waardoor de sfeer zo minder word dat groot gedeelte weg gaat op chessmania niet alleen daarom de nieuwe webmaster is er nooit, reageerd nooit op emails enz. ik denk dat ie met ze luie kont lekker veel reclames nog had ingevoegd en zo ze geld verdiend ach ja laat hem, om telkens gebroken engels te gaan mailen naar hem doe ik niet meer,
maar ben van plan hier nu meer te gaan schaken omdat de toekomst er goed uit ziet voor deze site
en er een webmaster is die wel dagelijks of vaak online is die je wel vragen kan stellen die wel problemen kan verhelpen, nou dit was een hele lange verhaal vraag in elkaar
maar mijn laatste vraag is

hoe word het met toernooien gedaan
ik heb op chessmania zelf een 16 toernooi spelers gestart
met 4 poules
van alle poules gingen de nr.1 en 2 door en speelde de nr.3 nog een poule best of nr.3
de nr. 1 en 2 speelde weer een andere poule
het zach er dan als volgt uit
poule a
winnaar poule a
tweede poule b
winnaar poule c
tweede poule d

poule b
tweede poule a
winnaar poule b
tweede poule c
winnaar poule d

en van deze twee poules nr. 1 en 2 speelde de finale toernooi

dit is allemaal met toernooi van 4 spelers moet geoffrey nog wel weten dat je dus toernooi kan spelen met 4 spelers ik ben hier zoeen 6 uur mee bezig geweest en had van iedereen super medewerking gehad, zou het niet een idee zijn om zoiets in te kunnen zetten ??
nouw weet ik dat het niet 1 2 3 gebeurt is en als je me vraagd over sites maken weet ik niks dus weet dat het moeilijk is om zoiets te doen, maar het is wel leuk

en dan toch nog even geinen zie je wel dat ajax overal de beste mee is
zowel voetbal,als brandblussers als schoonmaakmiddel en dus ook al mest sites  Grijns
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 20, 2007, 01:24:12 »

Dat iedereen problemen heeft met chessmania is gekend, ik kan nu zelfs niet meer online komen!!!
Maar net als Mouse ben ik van plan om veel meer partijen op schaakclub.net te spelen, het heeft een veel grotere toekomst. Ik denk wel dat het zeker geen probleem zal zijn om al de spelers van chessmania naar schaakclub.net te halen als teams en toernooien zijn ingebouwd, dan zal de canadees zelf zijn website moeten betalen en reclame maken voor niemand!! haha, hij moet maar niet zo egoïstisch doen en maar eens online komen, en ik wens Geoffrey ook nog succes met zijn laatste examens!! nog even, en je bent er vanaf zoals ik, volhouden dus!!!
 Knipoog
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 20, 2007, 01:33:25 »

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@chessmania.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Dit kreeg ik, en jaja, zoals je ziet, je moet je webmaster contacteren, maar die antwoord nooit, dit is een probleempje, en sorry Geoffrey dat ik nu ff een reactie over chessmania op schaakclubforum plaats.
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 20, 2007, 03:53:50 »

je zal het nooit geloven wat er op chessmania is gebeurt de hele site is 10 dagen terug gegaan dus mijn aprtijen die ik afgelopen 10 dagen heb gespeeld zijn weer terug hahahahahah
net als of we terug de tijd in zijn gegaan ik heb het gehad met chessmania nu kunnen mijn tegenstanders aanvallen enz. weren en gaan mijn winst partijen tegen andere sterke spelers weer weg, ben je online komt er te staan dat ik niks gespeeld heb geen team zit en weer 1500 punten heb? vreemd echt raar allemaal oo nu word ik er weer af gegooid, nouw ja in 10 minuten ben ik 10 dagen terug gegaan en weer opnieuwe begonnen vreemd gedoe allemaal ik dacht al dat ik spacede maar dit slaat nergens op, nouw ik geef al mijn partijen op jammer want kon nr.1 worden maar ach het is voor het plezier en zal hier gaans chaken als we niet dezelfde kuren krijgen natuurlijk hier maar dan reken en verwacht ik het niet
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 20, 2007, 03:56:14 »

oo ja voor mij ook sorry dat er over chessmania word gepraat maar reken maar dat er ineens veel spelers hier komen want ben nog schaakclub aan het promoten in openbaar chat forums en team en tegen iedereen maar ja na 1 bericht word ik er al weer afgegooid pfffffffffff
kl1172
Loper
**

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 20, 2007, 04:02:38 »

Op chessmania lukt niet veel meer , dus moet het hier gebeuren he Knipoog

groet Lachebek
Kim
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 20, 2007, 04:36:33 »

ik hoor berichten en geruchten over teams en toernooien maar komen er ook clubs Verbaasd
dit zou wel leuk zijn op chessmania ben ik zelf een club begonnen en ben mijn teammaten aan het trainen o.a kl1172 dit is harstikke leuk zo leer je elkaar beter kennen je leerd andere weer wat bij en na een tijd zie je ze steeds meer stijgen en beter spelen,
zou leuk zijn als clubs hier ook weer komen maar ik ga niet te veel eisen alleen al dat ik ken schaken is al een opluchting
eminem
Loper
**

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 20, 2007, 09:47:18 »

ik wou vroeger ook schaakclub.net eens promoten, dit deed ik bij de site van helena, ze smeet me der ook af, terwijl ze zelf wel reclame maakte voor haar site op dit forum!!!
Ik heb het ook gehad met chessmania.net, wie men account wil hebben, moet maar een berichtje zenden naar me,
just do it!!! Knipoog
mouse
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 21, 2007, 11:36:13 »

klopt het dat de chat het hiet niet doet  Verbaasd Geschrokken
Pagina's: [1] 2   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: toekomst schaakclub
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte