Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Clublokaal  |  Topic: programmeur gevonden voor nieuw schaakspel!!!!
Poll
Vraag: Wanneer de app. er is, ......
lijkt het me wel interessant genoeg om het een keer te proberen
ben ik niet van plan om het te proberen. Het originele schaak is voldoende

Pagina's: [1]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: programmeur gevonden voor nieuw schaakspel!!!!  (gelezen 59 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Fabski
Pion
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Januari 27, 2012, 12:38:50 »

Hoi iedereen...ik heb met een paar vrienden het bestaande schaakspel aangepast...

We hebben zelf al een aantal potjes gespeeld met het prototype...best wel pittig.

Het is nog in een ontwikkelfase, maar eindelijk hebben we een programmeur gevonden. Het is een student van een techische universiteit die goed is in het schrijven van algoritme.

Wij willen een applicatie maken voor oa. de smartphones en tablets...de prijs houden we natuurlijk laagdrempelig.

We kunnen helaas nog niks over de gameplay zeggen...pas wanneer het online gaat kan er naar buiten worden gebracht hoe wij het oude schaakspel hebben aangepast en wat de functies zijn van de nieuwe stukken...ik kan je wel dit zeggen dat ik het graag aan de buitenwereld wil mededelen.

Wel heb ik weer de zelfde vraag; lijkt het jullie interessant en uitdagend om het spel te proberen als de app. daadwerkelijk een feit is.
erica
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 28, 2012, 01:11:37 »

ja zeker
Pagina's: [1]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Clublokaal  |  Topic: programmeur gevonden voor nieuw schaakspel!!!!
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte