Praten over schaken Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Speler RDC1958 verbannen van Schaakclub.net
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Speler RDC1958 verbannen van Schaakclub.net  (gelezen 3918 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Geoffrey
Paard

Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: November 28, 2007, 11:24:42 »

Ik vind dit eigenlijk toch wel heel straf... je moet lef hebben om hier zonder schaamte zo'n post te komen maken...

Dit heb ik in die paar jaar dat de site nu bestaat nog nooit meegemaakt... zo vals werd ik nog door niemand, in geen enkel geschil, behandeld.

In elk geval, wat betreft deze situatie:

1) Ronny liet weldegelijk zetten berekenen door zijn computer, meerbepaald tijdens het zomertoernooi van enkele maanden geleden.

2) Ronny heeft gesponsord, en dat betekent voor hem dat hij hier zijn eigen wetten mag bepalen, en dat alles moet gebeuren zoals hij het wil. Hij is een manipulator...

3) Ronny liegt, bedriegt en verdraait situaties.

Maar goed, zoals iemand het al zei... voor de buitenwereld is dit woord tegen woord... alleen ik en hijzelf weten wat er allemaal echt gebeurd achter de schermen.

Het enige wat ik kan zeggen is: Ronny is NIET meer welkom op de website, NOOIT meer!! Rotte appels hoef ik niet!!
Jacobus
Pion
*

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: November 28, 2007, 11:33:21 »

Duidelijke taal, en voor mij is het genoeg als het duidelijk is dat de pc dus als hulpmiddel is gebruikt om de zetten te bepalen en dus niet achteraf. Ik kan geen reden verzinnen om dus niet blij te zijn met verwijdering van dit soort mensen. Laten wij allen opletten en er dus allemaal voor hoeden dat dit ook een hele fijne schaak site is ....en blijft.... Ik ben er in ieder geval blij mee en steun dan ook de beslissing, ik wilde alleen graag even harde duidelijkheid voor mijzelf. Bedankt voor de openheid. MvG Jacobus.
eminem
Loper
**

Geslacht: Man

that's me!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: November 28, 2007, 01:10:51 »

Ik vind dit eigenlijk toch wel heel straf... je moet lef hebben om hier zonder schaamte zo'n post te komen maken...

Dit heb ik in die paar jaar dat de site nu bestaat nog nooit meegemaakt... zo vals werd ik nog door niemand, in geen enkel geschil, behandeld.

In elk geval, wat betreft deze situatie:

1) Ronny liet weldegelijk zetten berekenen door zijn computer, meerbepaald tijdens het zomertoernooi van enkele maanden geleden.

2) Ronny heeft gesponsord, en dat betekent voor hem dat hij hier zijn eigen wetten mag bepalen, en dat alles moet gebeuren zoals hij het wil. Hij is een manipulator...

3) Ronny liegt, bedriegt en verdraait situaties.

Maar goed, zoals iemand het al zei... voor de buitenwereld is dit woord tegen woord... alleen ik en hijzelf weten wat er allemaal echt gebeurd achter de schermen.

Het enige wat ik kan zeggen is: Ronny is NIET meer welkom op de website, NOOIT meer!! Rotte appels hoef ik niet!!
Voor mij is het heel simpel, RDC is schuldig, ik geloof Geoffrey op zijn woord en ik aanvaard computerspelers niet, wat hij ook gedaan heeft voor de site, daarom heb ik hem direct, ook op msn verwijderd uit mijn lijsten, bij mijn club heb ik hem dus uitgeschreven, ik hoop dat iedereen hetzelfde doet, dat ronny een manipulator is geloof ik wel, maar mij heeft hij nooit zover gekregen, ik kon in gesprekken ook mijn gedacht zeggen tegen hem en boos op hem worden, dus op mij heeft het gelukkig weinig effect gehad, maar computerschakers moeten eruit, zo simpel is het, vind het dan ook jammer om andere leden van de site erbij te betrekken, dit is een zaak tussen geoffrey en jij, en daar hebben wij niets mee te maken, ik hoop dat ik duidelijk voor je ben Ronny, voor mij ben je afgedaan!!
Daaaag, tot nooit meer...
Verder een perfecte reactie van je Geoffrey, je lost het als een waardige webmaster op die weet wat te doen met die zaken,
geld heeft hier niets mee te maken, het gaat om fair play,
groeten,
simon
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
E-mail dit topic Print
Schaakforum.net  |  Forum  |  Schaakclub.net - Online Schaakclub  |  Topic: Speler RDC1958 verbannen van Schaakclub.net
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte