RasG
Pion
|
 |
« Gepost op: April 09, 2007, 10:21:28 » |
|
Hoi.. ik vroeg me af hoeveel jullie nu eigenlijk met schaak bezig zijn.. (bij mij is t echt veel 4-5 uur per dag makkelijk dus optie 5)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eminem
Loper

Geslacht: 
that's me!!!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 09, 2007, 10:40:08 » |
|
Ik schaak zoveel als ik kan, helaas kan ik niet heel de tijd op computer zitten om te schaken omdat m'n zus heel de tijd de computer nodig heeft voor haar studies, gelukkig heb ik dan voorgesteld voor een laptop en die komt er binnenkort!!! Dus veel schaken zal dan weer een feit zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geoffrey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 09, 2007, 02:11:04 » |
|
Ik schaak maar heel af en toe meer... Vroeger heb ik me heel erg geamuseerd in de schaakclub, en vooral ook op de jeugdschaaktoernooien... maar na 10 jaar hadden zowel mijn broer als ikzelf zin in iets anders. We zijn vorig jaar dan ook herbegonnen met judo. Ik moet toegeven dat ik eigenlijk wel heel blij ben met die beslissing om het schaken te ruilen voor het judo! Judo is een actieve sport en ik voel me best een stuk fitter nu! Wegens tijdsgebrek ben ik dan weer niet meer zo actief op Schaakclub.net... Maar goed, als ik eens zin heb om een partijtje te schaken, daag ik wel iemand uit op de website!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yana
Pion
Geslacht: 
De Besten Hebben De Meeste Fouten Gemaakt!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 09, 2007, 08:41:10 » |
|
Ik schaak af en toe.. Vroeger schaakte ik meer, toen had ik ook nog meer tijd. Nu komt school ertussen, en ik heb ook niet altijd even veel zin om te schaken, maar het blijft natuurlijk wel leuk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kl1172
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 10, 2007, 09:13:48 » |
|
heb gezet dagelijks een uurtje. Daar moet het zo ongeveer op neer komen inclusief oefeningen om wat bij te leren. Het schaken zelf vooral op internet (schaakclub en chessmania).
groet Kim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STER
Pion
Geslacht: 
SCHAKEN IS ONTSPANNING,MAAR OOK INSPANNING
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 10, 2007, 01:45:40 » |
|
Ik schaak elke dag wel een uurtje voor de ontspanning. Bevalt mij prima. Groetjes Johan 
|
|
|
|
|
|
SCHAKEN IS ONTSPANNING, MAAR OOK INSPANNING
|
|
|
Thor
Pion
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 17, 2007, 10:31:38 » |
|
Ongeveer een uurtje per dag zal het zijn denk ik, eventjes een kijkje nemen naar mijn partijen op schaaknet en we kunnen weer verder hé.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holland-duck
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 28, 2007, 10:45:22 » |
|
Ik heb dagelijks een uurtje gestemt! maar soms ben ik de hele avond ingelogd op schaakclub.net maar het gebeurt ook wel dat ik een hele dag niet op de site ben! maar ik probeer wel zovaak mogelijk ff te kijken welke partij ik nu weer aan het verliezen ben!!  Maar zo gemiddeld genomen een uurtje per dag! En wat het belangrijkste is, met veel plezier! grt Erwin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mouse
Pion
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 20, 2007, 11:34:00 » |
|
legt eraan hoeveel tegenstanders online zijn, ben vaak wel uren online maar ben er dan niet snuffel dan weer even in boeken en ga voor mezelf leren maar dat schaken verslaafd is, nouw dat is zeker,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jan
Pion
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 07, 2007, 05:24:19 » |
|
elke dag als het maar even kan schaak ik vind het een leuke hobby , vind de rest van dit gezin niet ( heb natuurlijk de laptop nodig) sla ook nooit een uitdaging af, ik denk maar zo van elke speler kan ik nog wat leren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elvis42
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 22, 2007, 08:30:08 » |
|
ik schaak op 5 sites op internet
Daarnaast schaak ik vanaf 31 augustus weer iedere vrijdag op mijn schaakclub ik begin dit jaar aan mijn 19e seizoen
op internet ben ik bij elkaar op dit moment met 60 partijen tegelijk bezig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F1
Pion
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 29, 2007, 07:19:29 » |
|
Ik schaak alleen op het internet bij schaakclub.net, en verder speel ik op school en bij de club een aantal potjes. Het blijft leuk en vooral als ik een beetje varieer op het gebied van openingen,(daarom speel ik liever F4 dan E4)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elvis42
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: September 05, 2007, 10:46:58 » |
|
ik zelf speel liever e4 dat doe ik al zolang als ik schaak intussen 19 seizoenen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stabelino
Pion
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: September 06, 2007, 03:30:34 » |
|
Hallo, Ik heb geantwoord een uurtje, maar dat loopt zeer geregeld uit, daar ik op verscheidene site actief ben. Verder, mijn complimenten voor deze knappe site. groetjes Gunther
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ricardo425
Loper

Geslacht: 
Meedoen is belangrijker dan winnen.
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: September 09, 2007, 09:44:14 » |
|
Ik schaak zoveel ik kan. Nu zal het waarschijnlijk wat stilleraan gaan want ik moet regelmatig spuiten krijgen in de nek. Dat het niet prettig is moet ik jullie niet vertellen, maar nadien ben ik er een tijdje niet goed van en heb ik dan de moed niet om te schaken. Voor een operatie heb ik geen zin, want heb reeds drie operaties aan de rug gehad en voorlopig kan er geen meer bij. Dus probeer ik het op deze manier, maar wel ten koste van het schaken op schaaknet. Maar éénmaal dit ook achter de rug ben ik weer voor enkele uurtjes op de site
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|